استخدام روز
استخدام روز

استخدام روز

ثبت‌نام استخدامی آموزش وپرورش 94-95

برای ثبت نام کلیک کنید

برای ورود به سیستم لطفا "ثبت نام"  را کلیک کنید
http://dft-ac.ir/wp-content/uploads/final.gif.jpg

ثبت نام




http://www1.jamejamonline.ir/Media/images/1388/09/30/100925849923.jpg


ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 94

به گزارش “سایت خبری کانی نت” به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کشور: امروز چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۲/۰۹مجوز استخدام پنج هزار نفر در آموزش و پرورش صادر شد.

علی اصغر فانی وزیر آموزش‌وپرورش در مراسم «سپاس معلم» که امروز در دبیرستان دخترانه شاهد فجر برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص تفاوت‌های میان طرح رتبه بندی فعلی با طرح قبلی اظهار داشت: طبق قانون مدیریت خدمات کشوری در طرح جدید رتبه‌بندی میزان فوق‌العاده شغل معلمان بیشتر از طرح قبلی است و مصوبه دولت را نیز دارد.
وی افزود:‌در طرح جدید معلمان در چهار رتبه پایه، ارشد، خبره و عالی قرار می‌گیرند. هم‌اکنون انتقاداتی به طرح رتبه بندی مطرح می‌شود که این انتقادات بر اساس کتابچه‌ای است که در دولت قبل تهیه شده بود.هنوز شاخص‌های رتبه‌بندی مشخص نشده، اما کلیات شاخص‌ها براساس وظایف و شایستگی‌های معلمی تدوین خواهد شد.
وزیر آموزش‌وپرورش در پاسخ به این پرسش که آیا مجلس نباید طرح رتبه‌بندی را تصویب کند، بیان کرد: با توجه به پتانسیل موجود در قانون مدیریت خدمات کشوری نیازی به قانون مجلس نیست. 

 
وزیر آموزش‌وپرورش درخصوص استخدام در آموزش‌وپرورش گفت:‌ با پیگیری‌های انجام شده مجوز استخدام ۵هزار نفر مطابق با ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان اخذ شد و امیدواریم تا حداکثر اواسط خردادماه دستورالعمل آن صادر شود. آزمون استخدامی نیز مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.
وی درخصوص انتقال نیروهای مازاد آموزش‌وپرورش به سایر دستگاه‌ها عنوان کرد: فرآیند انتقال در هر دستگاهی از جمله آموزش و پرورش در صورت داشتن نیروی مازاد و طبق خواست دستگاه طرف مقابل و رضایت نیرو انجام می‌شود. این انتقال نیرو دارای مصوبه شورای عالی اداری است.
وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره بیمه طلایی فرهنگیان گفت: در حال حاضر چهار بسته متنوع بیمه برای فرهنگیان در نظر گرفته شده و به منظور نظرخواهی از آنها به استان‌ها ابلاغ شده و بدین‌وسیله این امکان برای فرد فراهم شده که از میان این بسته‌ها انتخاب کند. بر این اساس نیمی از هزینه بیمه طلایی توسط دولت و مابقی توسط فرهنگیان تامین می‌شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ علی اصغر فانی وزیر آموزش‌وپرورش در مراسم «سپاس معلم» که امروز در دبیرستان دخترانه شاهد فجر برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص تفاوت‌های میان طرح رتبه بندی فعلی با طرح قبلی اظهار داشت: طبق قانون مدیریت خدمات کشوری در طرح جدید رتبه‌بندی میزان فوق‌العاده شغل معلمان بیشتر از طرح قبلی است و مصوبه دولت را نیز دارد.
وی افزود:‌در طرح جدید معلمان در چهار رتبه پایه، ارشد، خبره و عالی قرار می‌گیرند. هم‌اکنون انتقاداتی به طرح رتبه بندی مطرح می‌شود که این انتقادات بر اساس کتابچه‌ای است که در دولت قبل تهیه شده بود.هنوز شاخص‌های رتبه‌بندی مشخص نشده، اما کلیات شاخص‌ها براساس وظایف و شایستگی‌های معلمی تدوین خواهد شد.وزیر آموزش‌وپرورش در پاسخ به این پرسش که آیا مجلس نباید طرح رتبه‌بندی را تصویب کند، بیان کرد: با توجه به پتانسیل موجود در قانون مدیریت خدمات کشوری نیازی به قانون مجلس نیست.وزیر آموزش‌وپرورش درخصوص استخدام در آموزش‌وپرورش گفت:‌ با پیگیری‌های انجام شده مجوز استخدام ۵هزار نفر مطابق با ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان اخذ شد و امیدواریم تا حداکثر اواسط خردادماه دستورالعمل آن صادر شود. آزمون استخدامی نیز مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.وی درخصوص انتقال نیروهای مازاد آموزش‌وپرورش به سایر دستگاه‌ها عنوان کرد: فرآیند انتقال در هر دستگاهی از جمله آموزش و پرورش در صورت داشتن نیروی مازاد و طبق خواست دستگاه طرف مقابل و رضایت نیرو انجام می‌شود. این انتقال نیرو دارای مصوبه شورای عالی اداری است.وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره بیمه طلایی فرهنگیان گفت: در حال حاضر چهار بسته متنوع بیمه برای فرهنگیان در نظر گرفته شده و به منظور نظرخواهی از آنها به استان‌ها ابلاغ شده و بدین‌وسیله این امکان برای فرد فراهم شده که از میان این بسته‌ها انتخاب کند. بر این اساس نیمی از هزینه بیمه طلایی توسط دولت و مابقی توسط فرهنگیان تامین می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام مجتبی ملکی پیش از ظهر امروز در آئین تجلیل از معلمان نمونه استان گلستان اظهار کرد: تعلیم و تربیت پیچیده‎ترین فرآیند در عالم هستی است و یک نهاد به تنهایی نمی‎تواند این رسالت سنگین را به دوش بکشد.

وی با تاکید بر اینکه باید حقوق معلم از مباحث صنفی و شخصی خارج شود، تصریح کرد: مسائل معیشتی معلم وی را وادار به فریاد نمی‎کند بلکه لوازم و بسترهای مناسب باید برای ارتقای تعلیم و تربیت فراهم شود، حتی نیازهای مادی معلم باید در قالب نیازهای تعلیم تربیت دیده شود.
معاون وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: فکر نکنیم اگر به معلم کم‎مهری شود، معلم آسیب می‎بیند بلکه تعلیم و تربیت آسیب خواهد دید.
ملکی گفت: تا زمانی که آموزش و پرورش به عنوان متولی اصلی و عمومی کشور در اولویت دولتمردان قرار نگیرد، شاهد تربیت اسلامی که هدف سند تحول بنیادین است نخواهیم بود.
وی با بیان اینکه تربیت اسلامی باید برای دولتمردان و قانونگذاران در اولویت باشد، ابراز داشت: آموزش و پرورش زیربنای توسعه است و اگر می‎خواهیم فرهنگ ایثار، شهادت، خردورزی، قانون‎مداری، عدالت‎محوری، اعتدال و همه ارزش‎ها در جامعه حاکم شود باید از آموزش و پرورش شروع کرد.
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه طرح طبقه‎بندی معلمان از اول مهر کلید می‎خورد، اظهار کرد: با این اقدام یک گام برای ارتقای کمی و کیفی و ابعاد معنوی و مادی فرهنگیان به جلو پیش خواهیم رفت.
ملکی با بیان اینکه طرح طبقه‎بندی معلمان با ۱۵۰ میلیارد تومان برای شش ماهه دوم اجرا می‎شود، گفت: این مهم سال آینده با گستره کمی و کیفی بیشتری به مرحله اجرا درمی‎آید.
وی بیان داشت: وزارت آموزش و پرورش تلاش کرده به وضعیت خاص کشور کمک کند و یکی از مصادیق آن بازنشسته شدن ۲۵ هزار نفر در سال گذشته بود و ۱۸۰ هزار دانش‎آموز به سیستم آموزش و پرورش اضافه شدند و در سال گذشته ۱۵ هزار نیروی جدید بکارگیری شد.
ملکی با تاکید بر اینکه صرفه‎جویی در ۴۰ هزار نیرو، یک کمک بزرگ به دولت بوده است، افزود: باید ثمره این حرکت مثبت متقابلا با حرکت‎هایی از سوی دولت همراه شود.
این خبر تکمیل می‎شود.

ابلاغ دستورالعمل جذب فارغ‌التحصیلان کارشناسی و بالاتر :

محمد فاضل در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت:‌ طبق ماده ۲۸ اساساسنامه دانشگاه فرهنگیان در تلاش برای جذب فارغ التحصیلان سایر دانشگاه‌ها در آموزش‌وپرورش هستیم و بدین منظور مجوز کتبی برگزاری آزمون استخدامی را از سازمان مدیریت دریافت کرده‌ایم.
وی افزود:‌با توجه به تعداد سهمیه‌ای که برای استخدام در نظر گرفته شده،‌دستورالعمل مربوطه تهیه شده است که در این دستورالعمل باید شرایط عمومی استخدام دولت رعایت شود واز جمله این شرایط داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر است.
مشاور وزیر آموزش‌وپرورش و مدیرکل دفتر وزارتی عنوان کرد:‌ جزییات رشته‌ها و گروه‌هایی که می‌توانند در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش شرکت کنند و نحوه انتخاب ومیزان بهره‌مندی مربیان پیش دبستانی از امتیازات در نظر گرفته شده در دستورالعمل ذکر شده است.
فاضل با اشاره به اینکه آزمون استخدامی در تابستان امسال برگزار خواهد شد، افزود: دستورالعمل مربوطه پس از هماهنگی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی ابلاغ خواهد شد.
به گزارش تسنیم، نعمت الله موسی پور موسی‌پور معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان نیز درخصوص دوره‌های آموزشی ویژه افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش که دانشگاه فرهنگیان متولی آن است،‌افزود: این تعداد نیرو از طریق آزمون جذب خواهند شد و باید مشخص شود که این آزمون چگونه، در چه‌تاریخی و با چه‌محتوایی برگزار خواهد شد؟ آیا آزمون صرفاً کتبی باشد یا مصاحبه نیز داشته باشیم، هم‌اکنون در حال بررسی این مراحل هستیم و شرایط برگزاری آزمون هنوز کاملاً مشخص نیست. پیشنهادهایی از سوی دانشگاه فرهنگیان مطرح شده است که باید در مراجع سیاست‌گذاری تصویب شود.
دوره آموزشی متقاضیان جذب در دانشگاه فرهنگیان باید تا ۱۵ مرداد برگزار شود
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان ادامه داد:‌ زمان برگزاری آزمون استخدامی هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست. زمان برگزاری دوره آموزشی نیز بر اساس تدارکات اولیه به این صورت است که ۶ هفته قبل از شروع مدارس باید دوره آموزشی آغاز شود چرا که این افراد باید کار عملیاتی را در مدارس طی کنند و وقتی وارد مدارس می‌شوند باید پیش‌نیاز آموزشی لازم را کسب کرده باشند بنابراین این دوره لزوماً باید تا ۱۵ مرداد اجرایی شود و اگر با تأخیر همراه باشد دوره کارآموزی این افرد که باید یک‌ساله باشد ممکن است با مشکلاتی مواجه شود.
رشته‌های مورد نیاز در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان در پاسخ به این پرسش که رشته‌های آزمون استخدامی آموزش و پرورش چیست، گفت: نیازها توسط مرکز نیروی انسانی آموزش‌ و پرورش مشخص شده، همچنین محل‌هایی که به این رشته‌ها نیاز دارند نیز مشخص شده است اما هنوز در مراجع سیاست‌گذاری به تصویب نرسیده و نهایی نشده است.
موسی‌پور اظهار داشت:‌ رشته‌های فنی در این آزمون مورد نیاز است. یکی از سیاست‌ها که باید به تصویب برسد این است که آیا این دوره متمرکز بر آموزش تعلیم و تربیت است یا مبتنی بر آموزش بین‌رشته‌ای است، اگر مبتنی بر آموزش است که ما معتقدیم، تفاوتی ندارد افراد در چه رشته‌هایی هستند، یعنی اگر فارغ‌التحصیل رشته فنی و حرفه‌ای، علوم پایه یا علوم انسانی باشند،  آموزش‌ها را هر دانشگاهی از جمله دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی می‌تواند عرضه کند.
وی افزود: اگر قرار باشد دوره آموزشی به‌صورت تخصصی یا آمیخته باشد در چنین شرایطی تقسیم کار خواهیم داشت و دانشگاه تربیت دبیری شهید رجایی آموزش‌های لازم را برای برخی رشته‌ها و دانشگاه فرهنگیان نیز آموزش‌های لازم را برای رشته‌های دیگر خواهد داشت.

حق التدریسی‌ها برای استخدام باید در آزمون شرکت کنند:

به گزارش گروه اجتماعی «خبرگزاری دانشجو»، علی اصغر فانی در برنامه زنده نگاه یک شنبه شب در خصوص نامگذاری روز شهادت استاد مطهری به نام روز معلم گفت: استاد مطهری معلم بزرگ انقلاب بود و این نامگذاری رسالت سنگینی را بر دوش آموزش و پرورش و همه معلمان قرار می دهد.
وی با بیان برخی فرمایشات امام خمینی در خصوص جایگاه معلمی افزود: در حال حاضر بیش از ۱۳ و نیم میلیون دانش آموز و ۲۷ میلیون پدر و مادر و در جمع ۴۰ میلیون نفر با احتساب اطرافیان دانش آموزان در ارتباط با وزارت آموزش و پرورش هستند.
فانی آموزش و پرورش را بزرگترین فصل مشترک حاکمیت و ملت برشمرد و گفت: به همین خاطر کوچکترین تصمیماتی که در وزارت آموزش و پرورش گرفته می شود همه جامعه را تحت تأثیر قرار می دهد.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بر اساس تحقیقات صورت گرفته معلمان بالاترین گروه مرجع را در جامعه تشکیل می دهند افزود: نقش کلیدی معلم می تواند نوید بخش اثرگذاری هر چه بیشتر این قشر در آینده جامعه ما باشد.
فانی در پاسخ به سؤالی در خصوص مطالبات معلمان با بیان اینکه در مجموع این مطالبات دو قسم است گفت: در قسمت اول به موجب قوانین موجود یک سری طلبها و مطالباتی از آموزش و پرورش دارند که برخی از انها پرداخت نشده است مانند حق التدریس دی ، بهمن و اسفند سال گذشته.
وی افزود: در قسمت دوم مطالبات مقایسه دیگری است که فرهنگیان با سایر کارکنان دولت در بعضی از وزارتخانه ها و نهادها انجام می دهند که احساس تبعیض در دریافتیهایشان می کنند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: درباره قسمت اول مطالبات معلمان اقدامات خوبی انجام داده ایم و تا آخر هفته معلم باوجود مشکلات مالی، بخش عمده مطالبات نوع اول پرداخت می شود.
فانی افزود: در خصوص قسمت دوم مطالبات معلمان باید بگویم این تبعیضها بحثی نیست که در یکی دو سال اخیر اتفاق افتاده باشد و شاید قدمت ۷۰ ساله دارد و تلاش دولت یازدهم در این جهت است که به تدریج این تبعیضها کم شود.
وی گفت: همکاران ما هم انتظار ندارند که در مدت کوتاه همه این تبعیضها برداشته شود اما در دولت گامهایی برداشته ایم.
فانی در پاسخ به اینکه چرا معوقات حق التدریسیها پرداخت نشده است؟ افزود: جلسه ای را با سازمان مدیریت داشتیم و مقرر شد مطالبات حق التدریسهای دی ، بهمن و اسفند پرداخت شود و در این باره تخصیص اعتبار صورت گرفته و فردا یکشنبه قرار است به استانها ابلاغ شود.
وزیر آموزش و پرورش مشکلات اعتباری را علت اصلی پرداخت نشدن حق التدریس معلمان برشمرد و گفت: در سال ۹۳ زمانی که حقوق بهمن را پرداخت کردیم صد درصد اعتبارات آموزش و پرور ش اختصاص یافت و برای اسفند اعتباری نداشتیم و با تلاشی که انجام شد توانستیم حقوق اسفند را نیز پرداخت کنیم و از بخشی از مطالبات جا ماندیم.
فانی افزود: حق الزحمه نظارت بر امتحانات و بخشی از پاداش پایان خدمت و چند مورد دیگر از مطالبات معلمان تا پایان هفته معلم پرداخت می شود.
وی درخصوص نظام هماهنگ پرداخت گفت: این نظام در قالب قانون مدیریت خدمات کشوری انجام می شود و برای همه کارکنان دولت متناسب با این قانون باید احکام صادر شود و پرداختها صورت گیرد.
فانی افزود: در بعضی دستگاهها، پرداختهایی در فیشهای حقوقی داریم که در آموزش و پرورش نداریم و ما پیگیری کردیم تا بخشی از این پرداختها صورت گیرد که این امر در حال پیگیری و انجام است.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در دولت یازدهم تاکنون دو سال بودجه ریزی صورت گرفته است گفت: در سال ۹۳ اعتبار دولت برای آموزش و پرورش نسبت به سال ۹۲ بیست و شش درصد رشد نشان می دهد در حالیکه کل بودجه دولت ۱۱ درصد رشد داشته است.
رشد بیش از ۲۳ درصدی اعتبارات آموزش و پرورش
فانی همچنین افزود: در سال ۹۴ نسبت به سال ۹۳ اعتبارات آموزش و پرورش بیش از ۲۳ درصد رشد داشت در حالیکه کل رشد بودجه دولت یازده و نیم درصد بوده است.
وی گفت: این رشد بودجه ای آموزش و پرورش نشان ازتوجه دولت به این وزارتخانه است اما باز هم با توجه به حجم نیازهای آموزش و پرورش کفایت نمی کند و تلاشهایی در حال انجام است از جمله رتبه بندی معلمان.
وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که چرا ضریب شغلی در دو سال اخیر برای معلمان اجرا نشده است گفت: با صرفه جویی هایی که در سایر هزینه ها در سال ۹۳ انجام دادیم موفق شدیم این ضریب را برای ۳۳۰ هزار همکار دوره ابتدایی اعمال کنیم و از ابتدای سال ۹۴ نیز برای سایر همکاران این ضریب را به صورت یکسال اعمال کردیم.
علی اصغر فانی افزود: در گامهای بعدی به سمت اعمال قانون خدمات کشوری می رویم زیرا با توجه به اعتباراتمان باید طوری برنامه ریزی کنیم که با کسری اعتبار مواجه نشویم.
فانی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی نظام هماهنگ را بطور کامل اجرا می کنیدگفت: با بند ۵ ماده ۶۸ قانون خدمات کشوری فاصله زیادی نداریم.
وزیر آموزش و پرورش افزود: پارسال با ساماندهی نیروی انسانی، در اعتبارات صرفه جویی کردیم و از محل آن برای همکاران دوره ابتدایی و امسال هم برای دوره های راهنمایی و متوسطه اعمال می کنیم.
وی درباره صندوق ذخیره فرهنگیان نیز گفت: این صندوق برای معلمان عضو صندوق، سرمایه گذاری می کند.
فانی ادامه داد: این صندوق در یک سال اخیر بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان برای فرهنگیان سود داشته که به حساب فرهنگیان منظور شده است و این سرمایه برای آنها باقی خواهد ماند.
وی گفت: هر سال سرمایه فرهنگیان را در این صندوق اعلام می کنیم و هر کدام از فرهنگیان که بخواهند می توانند سرمایه خود را از این صندوق خارج و دریافت کنند و اگر هم بخواهند سرمایه آنها برای سرمایه گذاریهای بعدی باقی می ماند.
فانی با اشاره به اینکه کسانی که بازنشسته می شوند می توانند کل سرمایه خود را از این صندوق دریافت کنند افزود: برای نخستین بار عده ای از بازنشستگان دوباره عضو این صندوق شدند زیرا احساس کردند این صندوق برای آنها سوددهی دارد و عده ای از همکاران فرهنگی نیز اصل سرمایه خود و سود آنرا از این صندوق دریافت کردند.
وزیر آموزش و پرورش درباره بیمه طلایی فرهنگیان نیز گفت: هر هزینه ای که برای بیمه فرهنگیان پرداخت می شود نیمی از آنرا همکار فرهنگی و نیمی را دولت پرداخت می کند.
فانی افزود: تا کنون یک نوع بیمه داشتیم اما پیشنهاد ما این است که ۴ بسته بیمه ای را ارائه کنیم تا همکار فرهنگی هر کدام را خواست انتخاب کند.
وی ادامه داد: تنوع این چهار بسته، همکاران را به ایده آل هایشان نزدیک می کند زیرا آنها می توانند بر اساس نیاز خود یکی از این بسته ها را انتخاب کنند.
فانی گفت: با شرکتهای بیمه گذار در این زمینه در حال مذاکره هستیم و تا آخر اردیبهشت، این چهار بسته، نهایی و ابلاغ می شود.
وی افزود: با توجه به تجربیات، سقفهای بیمه ای در این چهار بسته بگونه ای انتخاب شده است که با توجه به واقعیتها باشد و اجحافی به کسی نشود.
وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود درباره طرح رتبه بندی معلمان گفت: اقدام خوبی که دولت در سال ۹۳ انجام داد تصویب رتبه بندی معلمان در آخرین جلسه هیئت دولت یعنی در ۲۷ اسفند ۹۳ بود که در قالب قانون مدیریت خدمات کشوری به تصویب رسید و در امسال اجرایی می شود.
فانی افزود: بسیاری از انتقاداتی که نسبت به طرح رتبه بندی معلمان می شود متأثر از کتابچه ای است که در این زمینه در دولت قبل منتشر شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: پس از پیگیری های شش ماهه این وزارتخانه، روز گذشته (دوشنبه) مجوز استخدام پنج هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی به صورت کتبی اعلام شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت علی اصغر فانی روز سه شنبه در گردهمایی بزرگ فرهنگیان شهرستان رزن استان همدان افزود: طبق دستورالعمل های موجود، فرزندان فرهنگیان در اولویت استخدام قرار دارند و این اقدامی بود که فرهنگیان سال ها متقاضی آن بودند که در این دولت محقق شد.
وی ادامه داد: مربیان پیش دبستانی که در سال های گذشته در آموزش و پرورش خدمت می کردند نیز در اولویت استخدام قرار دارند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: ثبت نام در مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش از۱۲ اردیبهشت به مناسبت روز معلم در ادارات آموزش و پرورش آغاز خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از واحد مرکزی خبر، آگهی استخدام این نیروها در چند روز آینده در روزنامه های کثیرالانتشار چاپ خواهد شد و مرحله اول آزمون۷خرداد به صورت سراسری برگزار خواهد شد.
وی در ادامه گفت: در این آزمون۳برابر ظرفیت مورد نیاز یعنی۱۲۰هزار نفر پذیرفته می شوند که باید در آزمون مرحله دوم شرکت کنند.
وی تصریح کرد: شرایط شرکت کنندگان در این آزمون از قبیل رشته ها و مدارک تحصیلی مورد نیاز، شرط سن و مفاد آزمون در آگهی های استخدام درج خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: این آزمون به صورت چهار گزینه ای خواهد بود و برگه های آزمون را دستگاه تصحیح خواهد کرد و ما نظارت دقیق بر چگونگی این آزمون خواهیم داشت.
ورود به وزارت آموزش و پرورش و استخدام بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی فقط از طریق مراکز تربیت معلم و آزمون خواهد بود.
وی به مراحل استخدام۲۶ هزار نفر از معلمان حق التدریس نیز اشاره و اضافه کرد: به زودی اسامی۴۴هزار نفر از معلمان حق التدریس که شرایط استخدامی را دارند در پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش قرار خواهیم داد تا این افراد بتوانند از سابقه و اولویت استخدامی خود آگاه شوند.
وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: معلمان حق التدریس با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش می توانند از پرونده و سابقه کاری خود آگاه شوند و در صورت مغایرت برای رفع نقص پرونده به آموزش و پرورش استان خود مراجعه کنند.
وی گفت: احکام۲۶هزار نفر از معلمان حق التدریس پس از طی مراحل استخدامی از فروردین امسال صادر خواهد شد.

افراد دارای لیسانس در دانشگاه فرهنگیان پذیرش می شوند:
وزیر آموزش و پرورش همچنین گفت: براساس ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، این دانشگاه می تواند علاوه بر پذیرش دانشجو از طریق کنکور سراسری، از بین افراد دارای لیسانس نیز با برگزاری آزمون دانشجو پذیرش کند.
فانی اضافه کرد: پذیرفته شدگان در یک دوره یک ساله تربیت معلمی، مهارت های لازم را کسب می کنند و سپس به استخدام آموزش و پرورش درمی آیند و این امر برای اولین بار انجام شده است.
بودجه آموزش و پرورش در سال جاری ۲۳ درصد افزایش یافت:
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بودجه این وزارتخانه در سال ۹۴ نسبت به بودجه مصوب سال گذشته ۲۳ درصد رشد داشته است، گفت: این درحالیست که بودجه دولت در سالجاری ۱۱.۵ تا ۱۲ درصد رشد داشته است.
فانی ادامه داد: این افزایش اعتبار آموزش و پرورش نشان می دهد که دولت تدبیر و امید در حد مقدورات خود به آموزش و پرورش توجه بیشتری دارد.
وی یادآور شد: در سال ۹۳ نیز دولت تدبیر و امید، بودجه وزارت آموزش و پرورش را نسبت به بودجه مصوب سال ۹۲، ۲۶ درصد افزایش داد.
طرح رتبه بندی معلمان در اواخر سال گذشته به تصویب رسید
فانی با بیان اینکه در اواخر سال ۹۳ طرح رتبه بندی معلمان در هیات وزیران به تصویب رسیده است، گفت: رتبه بندی معلمان با هدف افزایش شایستگی ها و مهارت های معلمان و افزایش انگیزه در آنان اجرایی می شود.
وی بیان کرد: اجرای طرح رتبه بندی معلمان در سال جاری ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بار مالی برای دولت به همراه دارد و اجرای این طرح در سال ۹۵ نیز ۳۵ میلیارد ریال بار مالی در بر خواهد داشت که این اعتبار در لایحه بودجه ۹۵ پیش بینی می شود.
وی اجرای طرح رتبه بندی معلمان را گامی برای ارتقای معیشتی معلمان، افزایش انگیزه و ارتقای حرفه ای آنان دانست.
فانی اضافه کرد: شاخصه های رتبه بندی معلمان برگرفته از وظایف معلمی است که از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش از معلمان درخواست شده که شاخص های مورد نظر خود را اعلام کنند.
احتساب امتیاز معلمان در سالجاری:
وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال در لایحه مدیریت خدمات کشوری نحوه احتساب امتیاز معلمان که تا سال گذشته ۸۰۰ امتیاز بود به ۱۳۰۰ امتیاز افزایش یافت و این امر به همراه افزایش ۱۴ درصدی حقوق معلمان که به تصویب دولت رسیده است در احکام سال جاری فرهنگیان لحاظ می شود.
وی بیان کرد: اگر چه این اقدام تفاوت بین پرداختی معلمان و سایر کارکنان دولت را به طور کامل از بین نمی برد اما در راستای تحقق خواسته معلمان انجام شده است.
فانی رویکرد اصلی وزارت آموزش و پرورش را برای ارتقای کیفیت آموزشی با توجه به سند تحول نظام آموزشی مصوب سال قبل عنوان کرد و گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مبنای برنامه ششم توسعه در بخش آموزش و پرورش است.
وی اضافه کرد: دولت برحسب توانمندی های خود در ابعاد اقتصادی، بودجه ای و مالی، اولویت آموزش و پرورش را در برنامه های خود لحاظ می کند.
افزایش فوق العاده شغل معلمان ابتدایی:
وزیر آموزش و پرورش همچنین بیان کرد: این وزارتخانه با ساماندهی نیروی انسانی توانست در سال گذشته بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال صرفه جویی کند که از این محل اعتبار لازم برای افزایش فوق العاده شغل ۳۰۰ هزار معلم دوره ابتدایی محقق شد.
فانی ادامه داد: صرفه جویی در آموزش و پرورش را باید یک فرصت تلقی کرد و نه یک تهدید چرا که با این صرفه جویی آموزش و پرورش توانسته است هزینه های دیگر خود را تامین کند و این صرفه جویی به خزانه دولت برگشت داده نشده است.
وی اضافه کرد: رییس جمهوری اعلام کردند هر دستگاهی که بتواند بهره وری را افزایش دهد، اعتبارات صرفه جویی شده در اختیار خود آن دستگاه قرار می گیرد تا آن دستگاه بتواند بخشی از کمبودها و نیازهای خود را جبران کنند.
وی بومی گزینی و متوازن سازی نیروی انسانی را از برنامه های جدی آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید عنوان کرد.
فانی همچنین درباره جایگاه معلمان گفت: معلم نقش کلیدی و منحصر به فردی دارد و در دولت تدبیر و امید فضا به گونه ای فراهم است که معلمان می توانند به راحتی نظرات خود را اعلام کنند.
وی ادامه داد: مشکل معیشتی فرهنگیان مشکلی نیست که مربوط به چند سال اخیر باشد اما در دولت یازدهم با پیگیری های مجدانه ای که انجام شده سعی شده تبعیض ها و تفاوت ها کمتر شود.
وی اضافه کرد: آموزش و پرورش به موجب فلسفه تعلیم و تربیت، شش وظیفه تربیت علمی و فناورانه ، اخلاقی و دینی، اجتماعی و سیاسی، هنری و زیبا شناختی، تربیت بدنی و جسمانی و تربیت اقتصادی را عهده دارد.
در این آیین از معلمان برجسته استان همدان و شهرستان رزن تجلیل شد.
استان همدان ۲۶ هزار معلم دارد که دو هزار و ۷۰۰ نفر از این معلمان در شهرستان رزن فعالیت می کنند.
۲۸۳ هزار دانش آموز در سطح استان همدان در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل هستند که ۲۰ هزار نفر از آنان در شهرستان رزن هستند.
قرار است وزیر آموزش و پرورش در سفر یک روزه خود به استان همدان عصر سه شنبه در یادواره شهدای فرهنگیان تویسرکان نیز شرکت کند.
شهرستان رزن با ۱۱۳ هزار نفر جمعیت در ۸۱ کیلومتری همدان واقع شده است.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آزمون استخدامی مهر ماه برگزار می شود، گفت: هنوز مجوز کتبی از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی دریافت نکرده ایم.

خسرو نظری در نشست خبری بزرگداشت مقام معلم که روز سه شنبه در ساختمان شهید رجایی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره هدایای معلمان نمونه اظهار کرد: هدایای معلمان نمونه در منطقه ۵۰۰ هزار تومان و در استان یک‌ میلیون تومان است و برای معلمان نمونه کشوری، رئیس جمهور یک دستگاه خودرو و وزیر آموزش و پرورش یک سفر حج عمره در نظر گرفته است.

وی درباره رتبه‌بندی معلمان افزود: رتبه‌بندی معلمان از مهر ماه سال ۹۴ اجرا می شود. با مطالعه اسناد بالادستی این رتبه‌بندی با امید به اینکه منجر به توسعه انگیزه و تقویت دانش حرفه‌ای شود، اجرا خواهد شد و اعتبار یک‌هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان برای ۶ ماهه دوم سال ۹۴ و برای سال ۹۵ اعتبار ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات ادامه داد: کارگروهی در رابطه با لایحه رتبه‌بندی معلمان تشکیل شده است تا با أخذ نظرات آنان بتوانیم این رتبه‌بندی را برای مهر ۹۴ اجرا کنیم.

نظری در رابطه با ارسال پرونده وزیر آموزش و پرورش به دستگاه قضایی اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: بنده درباره این پرونده خبری ندارم.

وی درباره آزمون استخدامی ۵ هزار نیرو در آموزش و پرورش تصریح کرد: آموزش و پرورش قول شفاهی برای استخدام ۵ هزار نیرو از معاون اول رئیس جمهور گرفته است تا فارغ‌التحصیلان سایر دانشگاه ها را استخدام نماید، اما هنوز هیچ مجوز کتبی در اختیار ما قرار نگرفته است.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات ادامه داد: برای مهر سال ۹۴ آزمون استخدامی ۵ هزار نیروی آموزش و پرورش گرفته می شود و پذیرفته‌شدگان دو ترم در دانشگاه فرهنگیان مهارت و آموزش می بینند و در پایان یک آزمون دیگر برای کسب احراز صلاحیت از آنان گرفته می شود و پذیرفت شدگان در سال ۹۵ استخدام آموزش و پرورش می شوند.

نظری تاکید کرد: مربیان پیش‌دبستانی و فرزندان فرهنگیان در اولویت استخدام هستند و هنوز ساز و کار و محتوای آزمون استخدامی مشخص نشده است و ما هیچ اطلاعاتی درباره این آزمون به سایر ارگان ها نداده ایم.

قائم مقام وزیر در ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم یادآور شد: هیچ معلم نمونه کشوری که در سال‌های گذشته انتخاب شده است، از وزارت آموزش و پرورش مطالبه ای ندارد و تمام هدایای آنان داده شده است.

وی درباره هوشمندسازی مدارس نیز اظهار کرد: فرآیند هوشمندسازی مدارس با یک شیب ملایم در حال توسعه است و هیچگاه متوقف نمی شود و هر ماه اطلاعاتی را در سطح مناطق دریافت می کنیم که نشان از افزایش مدارس هوشمند دارند.

نظری با بیان اینکه طرح تبلت دانش‌آموزی در همه استان های کشور به صورت پایلوت اجرا می شود، خاطر نشان کرد: تبلت دانش‌آموزی در اختیار دانش آموز ابتدایی و متوسطه اول و دوم قرار خواهد گرفت که این طرح در هر استان، در یک مدرسه برای یک پایه تحصیلی اجرا خواهد شد.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات بیان کرد: در مهر ماه سال ۹۴ تبلت دانش‌آموزی را با مشارکت خانواده ها پیگیری خواهیم کرد و هنوز سایز و فرم آن مشخص نیست، اما سعی می کنیم از بهترین تبلت داخلی استفاده کنیم.

عبدالوحید فیاضی امروز شنبه ۰۵/۰۲/۹۴در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، با اشاره به بازدید صورت‌گرفته اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته از وضعیت آموزشی و دانشگاه‌های مازندران، اظهار کرد: روز سه‌شنبه اول اردیبهشت‌ماه جلسه مشترکی میان اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، استاندار و مدیران‌کل دستگاه‌های مرتبط از جمله آموزش و پرورش و رؤسای برخی دانشگاه‌ها در این کمیسیون برگزار شد.
وی با بیان اینکه موضوعات مختلفی با حضور وزیر آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفت، افزود: یکی از موضوعاتی که قبلاً پیگیر بودیم، تعیین وضعیت یک‎هزار و ۲۷ نفر از نیروهای پیش‌دبستانی استخدامی سال ۸۴ بود که سنوات آنها محاسبه نشده و مقرر شد طی یک‌ماه آینده تعیین‌تکلیف و مشکل‌شان حل شود.
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با بیان اینکه همچنین سایر مسائل از جمله کمبود فضای آموزشی، وضعیت مدارس، وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش نیز در این جلسه مورد بحث قرار گرفت خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که مطالبه تمامی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از وزیر آموزش و پرورش بود، بحث مربوط به معیشت فرهنگیان بود که در حکم جدید تفاوت فاحشی در حقوق معلمان و سایر کارکنان دستگاه‌های اجرایی وجود دارد و آن را خلاف عدالت می‌دانیم.
فیاضی در پایان گفت: مقرر شد وزیر آموزش و پرورش نسبت به این موضوع اقدام کرده و موجبات رضایت این قشر از فرهنگیان را فراهم کند.

محمد فاضل ,در خصوص آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش اظهار داشت:‌ این آزمون انشاءالله در تابستان امسال برگزار می‌شود.
وی در پاسخ به این پرسش « مجوز کتبی آزمون استخدامی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ریاست جمهوری صادر شده است؟» افزود: اعطای مجوز به صورت شفاهی اعلام شده است اما هنوز مجوز کتبی ابلاغ نشده است. به محض اینکه مجوز کتبی را از سازمان مدیریت اخذ کنیم، جزئیات و دستورالعمل‌های آزمون استخدامی را ابلاغ خواهیم کرد.
مشاور وزیر آموزش‌وپرورش و مدیرکل دفتر وزارتی در پاسخ به این پرسش « نیروهای شرکتی و مربیان پیش دبستانی در این آزمون استخدامی در اولویت هستند؟» بیان کرد:‌ هنوز جزئیات دقیق اعلام نشده است، بنابراین نمی‌توان اظهار نظر قطعی کرد اما قرار است تا فرزندان فرهنگیان، مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی در اولویت باشند.
فاضل در خصوص آخرین وضعیت تدوین جزئیات و آئین نامه‌‌های طرح رتبه بندی معلمان اظهار داشت:‌ آئین نامه اجرایی طرح رتبه‌بندی در حال تنظیم است و پس از آن جهت اجرای مدارس و مناطق ابلاغ می‌شود.
وی افزود:‌ فراخوانی را به منظور اعلام نظرات فرهنگیان درخصوص رتبه بندی اعلام کرده‌ایم و از فرهنگیان تقاضا داریم تا پیشنهادات و نظرات خود را در رابطه با این طرح عنوان کنند تا بتوانیم آئین نامه اجرایی را بر اساس نظرات فرهنگیان تدوین کنیم.
مشاور وزیر آموزش‌وپرورش و مدیرکل دفتر وزارتی در پاسخ به این پرسش «‌کار تدوین آئین نامه اجرایی طرح رتبه بندی چه زمانی به پایان می‌رسد؟» عنوان کرد: امیدواریم هر چه زودتر کار تدوین آئین نامه‌های اجرایی به نتیجه برسد اما از آنجاییکه باید بخشی از کار در دولت تدوین شود از زمان بندی اجرای کار در دولت اطلاعی نداریم.

نعمت‌الله موسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در خصوص استفاده از ظرفیت ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و جذب فارغ‌التحصیلان سایر دانشگاه‌ها در آموزش‌ و پرورش اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اصلی دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۴ تدارک شرایط لازم برای استفاده از ظرفیت ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه است که طبق این ماده می‌توان در شرایط ضروری از فارغ‌التحصیلان سایر دانشگاه‌ها در آموزش‌ و پرورش بهره‌مند شد.
وی افزود: نوعی ظرفیت مشارکتی بین دانشگاه فرهنگیان و سایر دانشگاه‌ها برای تربیت نیروی انسانی وجود دارد که این ظرفیت مشارکتی، مرحله‌ای است بدین شکل که دانشگاه‌‌ها در برخی رشته‌ها فعالیت خود را انجام داده و افرادی را در دوره کارشناسی فارغ‌التحصیل می‌کنند و آموزش‌وپرورش از میان این فارغ‌التحصیلان اقدام به جذب نیرو می‌کند و در دانشگاه فرهنگیان دوره یک ساله مهارت‌‌های تعلیم و تربیت را به این افراد آموزش داده و آن‌ها را وارد فرآیند فعالیت در آموزش‌ و پرورش می‌کنیم.
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان گفت: برای عملیاتی شدن ظرفیت ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان به دو تا ۳ پیش‌نیاز، احتیاج داریم. نخستین پیش‌نیاز این است که هم‌اکنون برای برگزاری چنین دوره‌ای برنامه مصوبی نداریم و برنامه‌های قدیمی‌تر مانند دوره مهارت‌های یک ساله تعلیم و تربیت مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، مدت زیادی از آن گذشته و با تحولات اخیر به ویژه سند تحول بنیادین آموزش‌ و پرورش سازگار نیست و اگر بخواهیم آن را اجرایی کنیم باید بازنگری اساسی شود.
نیاز به تدوین برنامه جدید برای آموزش صلاحیت‌های معلمی هستیم
موسی‌پور ادامه داد: رویکرد دانشگاه فرهنگیان شایسته‌محوری است و آموزش شایسته محور با آموزش‌های مهارتی سابق تفاوت‌هایی دارد به همین دلیل نیاز داریم تا برنامه تازه‌ای را تولید کنیم که این برنامه صلاحیت‌های معلمی را طی یک دوره یک ساله با تمرکز بر رویکرد عمل‌گرایی کنونی دانشگاه ارائه می‌کند. بر این اساس نخستین اقدامی که انجام داده‌ایم این است که تیمی از متخصصان مربوطه را دور هم جمع کرده‌ایم تا بتوانند برنامه یک ساله را تدوین کنند و در این رابطه پیش‌نویسی تهیه شده و در حال بررسی است تا پس از آن در شورای برنامه‌ریزی دانشگاه و شورای عالی آموزش‌وپرورش مورد بحث و بررسی قرار ‌گیرد و بعد از تصویب نخستین الزام اجرایی فراهم می‌شود.
امکانات محدود پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان برای برگزاری دوره آموزشی
وی با اشاره به این‌که الزام دوم فراهم کردن امکانات اجرایی برای پذیرش تعدادی از متقاضیان است، گفت: این تعداد بر اساس برنامه‌های وزارت آموزش‌ و پرورش حدود ۵ هزار نفر است. البته به برخی از تصمیم‌گیری‌ها نیاز داریم به عنوان مثال آیا دوره‌های آموزشی ‌شبانه‌روزی باشند یا خیر. همچنین به تدارک امکانات نیاز داریم هم اکنون تعداد معدودی از پردیس‌ها امکانات لازم را دارند تا بتوانند چنین دوره‌ای را ارائه دهند بنابراین بایدامکانات را فراهم کنیم.
تا مهر ‌شرایط لازم برای تربیت ۵ هزار نیرو فراهم می‌شود
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: به جابه‌جایی امکانات نیاز داریم چرا که هم اکنون ظرفیت دانشگاه فرهنگیان به  طور کامل به تربیت دانشجوی لیسانس اختصاص دارد بنابراین باید ظرفیت را افزایش دهیم و کمیته‌های استانی هیئت امنا فعال شوند البته این اقدامات در دست اجراست و تا مهر باید شرایط لازم برای تربیت ۵ هزار نیرویی که قرار است در آموزش‌ و پرورش جذب شوند، فراهم شود.
شرایط برگزاری آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش:
موسی‌پور افزود: پیش نیاز دیگر شرایط و نحوه پذیرش ۵ هزار نفر در آموزش‌ و پرورش است. این تعداد نیرو از طریق آزمون جذب خواهند شد و باید مشخص شود که این آزمون چگونه، در چه تاریخی و با چه محتوایی برگزار خواهد شد؟ آیا آزمون صرفاً کتبی باشد یا مصاحبه نیز داشته باشیم، هم‌اکنون در حال بررسی این مراحل هستیم و شرایط برگزاری آزمون هنوز کاملاً مشخص نیست. پیشنهادهایی از سوی دانشگاه فرهنگیان مطرح شده است که باید در مراجع سیاستگذاری تصویب شود.
دوره آموزشی متقاضیان جذب در دانشگاه فرهنگیان باید تا ۱۵ مرداد برگزار شود
وی ادامه داد:‌زمان برگزاری آزمون استخدامی هنوز به طور دقیق مشخص نیست. زمان برگزاری دوره آموزشی نیز بر اساس تدارکات اولیه به این صورت است که ۶ هفته قبل از شروع مدارس باید دوره آموزشی آغاز شود چرا که این افراد باید کار عملیاتی را در مدارس طی کنند و وقتی وارد مدارس می‌شوند باید پیش نیاز آموزشی لازم را کسب کرده باشند بنابراین این دوره لزوماً باید تا ۱۵ مرداد اجرایی شود و اگر با تأخیر همراه باشد دوره کارآموزی این افرد که باید یک ساله باشد ممکن است با مشکلاتی مواجه شود.
رشته‌های مورد نیاز در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش:
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان در پاسخ به این پرسش که رشته‌های آزمون استخدامی آموزش و پرورش چیست؟‌ گفت: نیازها توسط مرکز نیروی انسانی آموزش‌ و پرورش مشخص شده همچنین محل‌های که به این رشته‌ها نیاز دارند نیز مشخص شده است اما هنوز در مراجع سیاستگذاری به تصویب نرسیده و نهایی نشده است.
موسی‌پور اظهار داشت:‌رشته‌های فنی در این آزمون مورد نیاز است. یکی از سیاست‌ها که باید به تصویب برسد این است که آیا این دوره متمرکز بر آموزش تعلیم و تربیت است یا مبتنی بر آموزش بین رشته‌ای است؟ اگر مبتنی بر آموزش است که ما معتقدیم، تفاوتی ندارد افراد در چه رشته‌های هستند، یعنی اگر فارغ‌التحصیل رشته فنی و حرفه‌ای، علوم پایه یا علوم انسانی باشند،  آموزش‌ها را هر دانشگاهی از جمله دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی می‌تواند عرضه کند.
وی افزود: اگر قرار باشد دوره آموزشی به صورت تخصصی یا آمیخته باشد در چنین شرایطی تقسیم کار خواهیم داشت و دانشگاه تربیت دبیری شهید رجایی آموزش‌های لازم را برای برخی رشته‌ها و دانشگاه فرهنگیان نیز آموزش‌های لازم را برای رشته‌های دیگر خواهد داشت.
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به این‌که یکی از اقدامات اساسی در سال ۹۴ گشایش مسیر تربیت نیروی انسانی برای آموزش و پرورش است،‌ بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان هم اکنون ظرفیت‌های خوبی دارد اما این ظرفیت‌‌ها سبب نمی‌‌شود که از مشارکت سایر دانشگاه‌ها بهره‌مند نشویم.
موسی‌پور ادامه داد:‌ به هر حال دانشگاه فرهنگیان مرکزی است با بیش از یک هزار نفر مدرس دارای تجربه اما این بدین معنا نیست که می‌توانیم تمام کار را انجام دهیم،‌ در عمل هر سال بیش از ۵ هزار نفر مدرس، هر ترم در دانشگاه فرهنگیان تدریس می‌کنند و این یعنی مشارکت بخش عظیمی از دانشگاه‌های کشور در دانشگاه فرهنگیان وجود دارد.
وی ادامه داد:‌ تجربه دانشگاه فرهنگیان در آموزش‌های تربیتی تجربه ارزشمندی است و این دانشگاه می‌تواند کار را به تنهایی دنبال کند اما از کمک سایر متخصصانی که در دانشگاه‌های دیگر هستند، بهره خواهیم برد.

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تابستان امسال خبر داد.سیدمحمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: این آزمون در صورت فراهم شدن شرایط، تابستان امسال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس امیدواریم بتوانیم پس از برگزاری آزمون در تابستان، پذیرفته‌شدگان را برای یک دوره یکساله در دانشگاه فرهنگیان پذیرش کنیم.
بطحایی افزود: افراد پذیرفته شده پس طی دوره یک ساله در مهر ماه سال ۹۵ در مدارس فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
به گزارش فارس، اسفند سال گذشته وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی در این وزارتخانه و جذب ۵ هزار نفر خبر داده بود و جزئیات رشته‌ها و نحوه برگزاری آزمون به‌زودی اعلام می‌شود.

رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی وفناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: پی گیر پنج هزار ردیف استخدام هستیم.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان فارس ، خسرو نظری در حاشیه گردهمایی معاونین پژوهشی ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور در شیراز ، با تاکید بر پیگیری مسائل و مشکلات معلمان اظهار داشت: در همین خصوص طرح نظام رتبه بندی سنجش صلاحیت، در راستای ارتقای جایگاه معلمان مورد توجه قرار گرفته است.

علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در خصوص آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی گفت:دستورالعمل این آزمون تهیه شده و نیازمند هماهنگی نهایی با معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری هست تا ابلاغ گردد.درخصوص تاریخ برگزاری این آزمون گفت: جمعه ۱۷ مرداد ماه تاریخ پیشنهادی ما است اما قبل از آن می بایست هماهنگی با معاونت  توسعه منابع انسانی صورت پذیرد تا اعلام شود.

علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش از استخدام برای مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی تا مهر سال آینده خبر داد. علی اصغر فانی بیان کرد : دستورالعمل نحوه این استخدام در حال تدوین است و با برگزاری این آزمون تکلیف استخدام این نیروها مشخص خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش از تهیه دستورالعمل نحوه بکارگیری مربیان پیش‌دبستانی خبرداد و گفت: مجلس شورای اسلامی تا مهر۹۴ به آموزش و پرورش مهلت تعیین تکلیف این نیروها را داده است و در حال حاضر تیم کارشناسی در حال بررسی دستورالعمل بکارگیری این نیروهاست و تا قبل از مهر ۹۴ این نیروها تعیین تکلیف می‌شوند، لذا هر زمان دستورالعمل آماده شود، اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

علی اصغر فانی ضمن بازدید از ایسنا، در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» درباره اینکه در سال‌های اخیر شاهد تغییرات و تحولات متفاوتی در نظام آموزشی کشور بودیم، آیا آموزش و پرورش برنامه‌ای برای دستیابی به یک ساختار ثابت آموزشی در پیش رو دارد؟ اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید شاهد آرامشی در مجموعه جامعه هستیم و بر اساس اطلاعاتی که در مورد آموزش و پرورش داریم، این آرامش وجود دارد.

وی افزود: امروز یک میلیون و ۳۰ هزار نفر از کارکنان پرتلاش و زحمت‌کش و صادق آموزش و پرورش با انگیزه بیشتری مشغول به کار هستند و از زمانی که افتخار حضور مجدد در آموزش و پرورش را پیدا کردم تلاش بر این بوده تا خانواده‌ها، معلمان، مدیران، مدارس و مدیران آموزش و پرورش با آرامش و با حاکمیت عقلانیت و تدبیر در برنامه‌های آموزش و پرورش بتوانند در تمامی زمینه‌ها رشد را احساس کنند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: به جرات می‌گویم سند تحول بنیادین که مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و به عنوان سند بالادستی مطرح است، جزو برنامه‌های جدی و جزو برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش است.

وی گفت: اتفاقی که در دو سال اخیر افتاده و تحت عنوان ۳-۳-۶ در ذهن‌ها شکل گرفته تنها بخش مختصری از سند تحول است، چرا که در سند یک ساختار برای نظام آموزشی مشخص شده که ابتدایی شش ساله می‌شود و دبیرستان نیز به دو دوره اول و دوم تقسیم می‌شود، لذا ۳-۳-۶ ظرف نظام آموزش است اما نظام آموزش فراتر از ساختار و این ظرف است.

فانی، محتوا، روش‌های آموزشی، روش‌های تربیتی، نیروی انسانی، مقررات آموزشی و فضای کالبدی مدارس و … را مجموعه‌ای از عناصر مختلف نظام آموزشی برشمرد که این عناصر در کنار یکدیگر با ترکیب بجا با هم می‌تواند نظام آموزشی کشور را متحول کنند.

وزیر آموزش و پرورش با انتقاد از اقدامات عجولانه شکل گرفته در اجرای بخشی از سند تحول، گفت: کاری که در دو سال اخیر بدون مطالعات و کار کارشناسی و با عجله انجام گرفته، مشکلاتی را برای نظام آموزشی و خانواده‌ها ایجاد کرد.

ساختار نظام آموزشی پس از این تغییر نخواهد کرد

وی با تاکید بر اینکه ساختار نظام آموزشی پس از این تغییر نخواهد کرد، افزود: ساختاری که آغاز شده با رفع ایرادها و اشکالات ادامه پیدا خواهد کرد و امیدواریم در بین جامعه فرهنگی و خانواده‌ها شاهد آرامش و ارتقای کیفیت آموزش و پرورش باشیم.

از کمبود ۲۴ هزار معلم در دوره ابتدایی تا ۵۸ هزار معلم مازاد در مقاطع بالاتر

وی درباره آخرین وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش و خبرهایی که از گوشه و کنار در خصوص کمبود نیروی انسانی می‌رسد، اظهار کرد: دو سال پیش بدون تمهید مقدمات یک پایه به دوره ابتدایی اضافه شده و این مقطع که پنج ساله بوده، یک باره به شش سال تغییر یافت، لذا این تغییر ناگهانی آموزش و پرورش را با کمبود فضای آموزشی یعنی (اتاق کلاس)، کمبود معلم، کمبود مقررات آموزشی از جمله توصیفی یا نمره محور بودن و … مواجه کرد.

فانی ادامه داد: این اقدام صورت گرفت. ۲۷ مرداد ماه که با حکم سرپرستی وارد وزارتخانه شدم. تلاش کردیم تا بازگشایی مناسبی برای مهرماه داشته باشیم، اما در همان ابتدا با کمبود ۲۴ هزار معلم در دوره ابتدایی مواجه شدیم، این در حالی بود که در دوره‌های بالاتر بیش از ۵۸ هزار معلم مازاد داشتیم.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: اگر در آن زمان تمهیدات لازم اتخاذ می‌شد، با این مشکلات با این شدت مواجه نمی‌شدیم، لذا از یک‌سو با کمبود شدید نیروی انسانی در ابتدایی مواجه بودیم و از سوی دیگر سیاست‌ها این نبود که نیروی انسانی جدیدی وارد آموزش و پرورش شود، چرا که نیروها باید دوره‌های تخصصی لازم را بگذرانند، بنابراین حتی یک معلم جدید هم برای مهر ۹۳-۹۲ وارد آموزش و پرورش نکردیم.

وی با بیان اینکه برای جبران این کمبودها از معلمان بازنشسته دعوت به کار کردیم، گفت: بخشی از کمبود را نیز از طریق معلمان موجود با پرداخت اضافه کار جبران کردیم و در حال حاضر نه اینکه وضع نیروی انسانی آموزش و پرورش ایده‌آل باشد، اما مشکل جدی نداریم.

به گفته وی، دوره‌های آموزشی نیز برای معلمان پایه جدید هفتم پیش‌بینی شده که از شهریور ماه این آموزش‌ها آغاز شده و در طول سال تحصیلی نیز ادامه دارد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه امسال مشکلی از لحاظ نیروی انسانی وجود ندارد، اظهار کرد: همچنان مشکل کمبود و مازاد معلم به قوت خود باقی است و علیرغم کمبود ۵۰ هزار معلم با ۵۸ هزار معلم مازاد نیز مواجهیم، بر همین اساس برنامه جدی آموزش و پرورش برای مهر ۹۳ ساماندهی نیروی انسانی است.

:: شرایط عمومی استخدام در آموزش و پرورش در سال ۹۴:

– داشتن حداقل سن بیست سال تمام‌ و حداکثر چهل سال برای استخدام رسمی و برای متخصصین با مدرک تحصیلی دکتری چهل و پنج‌سال
– داشتن تابعیت ایران‌
– انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان‌
– عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
– نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر
– دارابودن مدرک تحصیلی دانشگاهی و یا مدارک همتراز (برای مشاغلی که مدارک همتراز در شرایط احراز آنها پیش‌بینی شده است‌)
– داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری‌ که استخدام می‌شوند
– اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

:: نحوه اطلاع رسانی استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۴ :

نحوه ثبت نام پس از اعلام آگهی استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۴ ، از طریق سامانه نیروی انسانی نیز اطلاع رسانی خواهد شد.
رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی وفناوری اطلاعات در ادامه افزود: فرایند جذب نیرو با برگزاری آزمون از متقاضیان صورت می گیرد و واجدان شرایط حائز رتبه برتر در این آزمون در دو نیمسال ،آموزش های لازم در زمینه صلاحیت های حرفه ای و تخصصی مرتبط با معلمی را فرا می گیرند.
وی گفت: پس از این دوره آموزشی، آنها در آزمونی دیگر شرکت می کنند و با موفقیت در این آزمون و احراز صلاحیت های معلمی، مهرماه ۱۳۹۵ به عنوان معلم جذب وزارت آموزش و پرورش می شوند.
نظری اظهار کرد: این برنامه جذب نیروی انسانی پس از اجرای سیاست انقباضی در وزارت آموزش و پرورش در سال های تحصیلی ۹۵ – ۹۴ (کنونی) و ۹۵ – ۹۴ صورت می گیرد.
وی گفت: سابقه عملکرد نیروهای حق التدریس آموزش و پرورش نیز در این فرایند استخدام نیرو موثر خواهد بود.
رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در سال تحصیلی کنونی، ۲۵ هزار نیروی انسانی در مجموعه وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور بازنشسته شدند، از عملکرد نیروهای حق التدریس ۲۴ درصد کم شد و از سوی دیگر، در مقطع ابتدایی ۲۰۰ هزار نفر به مجموعه دانش آموزان اضافه شد اما با این وجود نیروی جدیدی وارد آموزش و پرورش نشد.
نظری گفت: در چنین شرایطی با در پیش گرفتن سیاست انقباضی، به تجمیع کلاس های درس و مدارس و هدایت نیروها به مراکز آموزشی نیازمند معلم، کلاسی بدون معلم نماند و آموزش و پرورش با چالش مواجه نشد.
وی اظهار کرد: این سیاست انقباضی در ارتباط با نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش ،سال تحصیلی آینده نیز ادامه می یابد.
نظری این نکته را هم یادآوری کرد که در سطح کلان کشور، نسبت دانش آموز به معلم، نسبت ۱۰ به یک است که این نسبت بهتر از کشورهای توسعه یافته با شاخص ۱۱ دانش آموز به یک معلم و شاخص جهانی ۱۴ دانش آموز به یک معلم است.
وی ادامه داد: در کشور حدود یک هزار کلاس درس حدود پنج نفره برقرار است که در ارتقای شاخص نسبت دانش آموز به معلم در سطح کلان کشور تاثیر گذار است و البته این شاخص مربوط به کلان کشور است و می پذیریم که در مناطقی از کشور، شمار دانش آموزان در حال تحصیل در یک کلاس زیاد است.
رییس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به نیازهای این وزارتخانه به نیروی انسانی متخصص و تامین نشدن کامل این نیاز از سازوکار پیش بینی شده در دانشگاه فرهنگیان، پنج هزار نیروی جدید به عنوان معلم در سراسر کشور استخدام می شوند.
وی ادامه داد:معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور قول مساعد برای جذب پنج هزار نیرو به عنوان معلم داده است و فرایندهای قانونی برای تحقق استخدام این نیروهای مورد نیاز در جریان است.
وی ادامه داد: ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان اجازه می دهد که چنانچه وزارت آموزش و پرورش نتواند نیازهای خود به نیروی انسانی را از طریق این دانشگاه فراهم کند، از فارغ التحصیلان سایر دانشگاه نسبت به جذب نیرو اقدام کند.
این مقام وزارت آموزش و پرورش گفت: جذب نیرو در رشته های علوم پایه، فنی و حرفه ای و کار و دانش و سایر رشته هایی که امکان تامین نیروی مورد نیاز آنها از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان نباشد، برای سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ صورت می گیرد.
وی اظهار کرد: به دنبال قول مساعد معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای ایجاد پنج هزار ردیف شغلی در وزارت آموزش و پرورش، در مقطع کنونی صدور رسمی این مجوز در حال پیگیری است.
نظری گفت: در مجموعه آموزش و پرورش، مقدمات این کار صورت گرفته است و جدول نیروهای مورد نیاز بر اساس رشته تحصیلی، جنسیت و مناطق آموزشی تدوین شده است و با صدور مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرایند جذب نیرو برای سال تحصیلی ۹۵ – ۹۴ را شروع می کنیم.
رییس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در ادامه افزود: هوشمندسازی یک هدف نیست، بلکه یک فرآیند است و فرایند هوشمندسازی همواره در حال تحرک است و هیچگاه متوقف نمی شود.
وی تصریح کرد: رویکرد ما در خصوص طرح هوشمندسازی، صرفا استفاده از ابزار و وسایل الکترونیکی و رایانه ای در مدارس و مختص دانش آموزان نیست، بلکه بالا بردن میزان تاثیر فناوری های نوین آموزشی در هوش، درک و خلاقیت و نوآوری دانش آموزان، معلمان و والدین عزیز می باشد.
نظری افزود: تحقیقات در کشورهای پیشرفته و درحال توسعه نشان می دهدکه مدارس هوشمند، درآن کشورهایی است که هوش را یادگیرنده می پندارند و معتقدند از طریق آن می توان باعث ایجاد درک و خلاقیت در دانش آموزان و والدین آنان شد.
نظری تبلت دانش آموزی را به عنوان یکی از ابزارهای فناوری آموزشی و جایگزین نسل چهارم رایانه ها برشمرد و خاطرنشان ساخت: اجرای آن از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است.
وی از هوشمندسازی ۴۰ هزار مدرسه و ۸۰ هزار کلاس درس خبر داد و خاطر نشان کرد: اولیا می‌توانند در صورت تمایل در امر هوشمند سازی مدارس مشارکت داشته باشند .

دکتر محمود مهرمحمدی؛ سرپرست دانشگاه فرهنگیان و عضو کمیسیون تعلیم و تربیت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی است. او در در گفتگو با “نامه شورا”، نشریه خبری- تحلیلی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، از ظرفیت‌ها و چالش‌های پیش روی دانشگاه فرهنگیان به عنوان یکی از اصول اجرا شده سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می‌گوید.

برای آغاز گفتگو بفرمایید که به نظر شما مهمترین الزام اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش چیست؟

بسم الله الرحمن الرحیم. در بحث الزامات اجرایی، من ترجیح می‌دهم تاکید خودم را در حوزه منابع انسانی بگذارم. در حوزه منابع انسانی مهمترین الزام اجرایی راهکارهای سند تحول را باید در تصویب دانشگاه فرهنگیان جستجو کرد. به این ترتیب می‌شود گفت که ما در حوزه منابع انسانی به مهمترین الزامات اجرایی رسیده‌ایم و الان دانشگاه فرهنگیان را، در حال استقرار می‌بینیم.

فکر می‌کنم چند روز پیش اشاره کردید که دانشجویانتان الان برای حضور در مدارس، برای کارآموزی، آمادگی دارند. لطفا مختصری از روند کاری دانشگاه فرهنگیان را مطرح کنید.

الان ما به مرحله‌ای رسیده‌ایم که دانشجویان ورودی سال ۹۱، که اولین دوره‌ای است که ما دانشجو گرفتیم، باید وارد بخش کارورزی و کارآموزی بشوند و براساس برنامه‌ای که ما پیش‌بینی کرده‌ایم، دانشجویان باید چهار ترم برای کارآموزی به مدرسه بروند و این نقطه عطف برنامه تربیت معلم است. مانند برنامه‌های تربیت حرفه‌ای در هر حوزه دیگر مانند پزشکی، حقوق و امثالهم، در حوزه تعلیم و تربیت نیز عناصر حرفه‌ای که معلم هستند نیازمند کار در محیط‌های عینی و عملی در میدان اجرا هستند که همان مدرسه است. بنابراین تا وقتی این پیوند با مدرسه برقرار نشود، تحقق اهداف تربیت حرفه‌ای یعنی تربیت معلمی که دارای شایستگی‌های لازم برای مواجهه با مسائل یادگیری، مسائل تربیتی و مانند اینها است، اگر نگوییم به هیچ عنوان حاصل نمی‌شود، ممکن است به شکل خیلی خیلی محدود حاصل شود. تحقق شایستگی‌های حرفه‌ای در امر تربیت معلم به این مرحله کارآموزی و کارورزی موکول می‌شود که مرحله‌ای برای کسب تجارب میدانی و تجارب کلینیکی است. بنابراین من معتقدم که ما در حال وارد شدن به نقطه عطف برنامه‌هایمان در دانشگاه فرهنگیان هستیم؛ سازماندهی لازم را کرده‌ایم که با استفاده از بهترین معلمان کارآزموده شاغل در آموزش و پرورش، که آموزش‌های لازم را از دانشگاه فرهنگیان می‌بینند و به دریافت گواهی صلاحیت معلم- راهنمای کارورزی نائل می‌شوند، نسل جدید معلمان را در اختیار آنها قرار بدهیم و انشالله در چهارچوب برنامه‌هایی که برای ۴ ترم پیش‌بینی شده است این دانشجو معلمان به اهداف مورد نظر دست پیدا بکنند. این مرحله فوق‌العاده خطیر و حساسی است.

دانشگاه فرهنگیان متولی امر تربیت معلم است و می‌شود گفت که تربیت معلم با تاسیس دانشگاه فرهنگیان در یک سطح بسیار بالاتری نسبت به گذشته اتفاق بیفتد چون تاکنون در تاریخ تربیت معلم کشور، کار تربیت معلم در قالب مراکز تربیت معلم انجام می‌شده است که این مراکز آموزش عالی در یک سطح حداقلی محسوب می‌شوند اما دانشگاه و خصوصا دانشگاه فرهنگیان که یک دانشگاه تخصصی تربیت حرفه‌ای است، قرار است کار تربیت معلم را در یک سطح بسیار بالاتر و با کیفیت بهتر ساماندهی کند و ما برابر آنچه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آمده به دنبال این هستیم که معلمان در ابعاد مختلف از شایستگی‌های لازم برخوردار باشند، لذا خروجی‌های دانشگاه فرهنگیان علی القاعده باید معلمانی در تراز جمهوری اسلامی ایران بوده و از کارایی و کارآمدی لازم برخوردار باشند. البته ما باید این قید را هم بپذیریم که دانشگاه فرهنگیان در شرایطی کارش را شروع کرد که امکانات و شرایط لازم برای تربیت چنین معلمی هنوز در اختیار نداشت. لذا ما در حین تربیت معلم سعی می‌کنیم امکانات و زیرساخت‌ها را از جهات مختلف فراهم کنیم. دانشگاه فرهنگیان وقتی که از حیث زیرساخت‌ها و امکانات به حد استاندارد برسد می‌توان از آن انتظار تربیت معلمانی در آن سطح را داشت. در این دوره گذار چون هنوز دانشگاه ما از جهات مختلف و از حیث پارامترهای زیرساختی به آن استانداردها نرسیده، طبیعتا مدعی تربیت معلم در سطحی که ایده‌آل باشد نیستیم اما همه تلاش خودمان را می‌کنیم.

با توجه به همه این کاستی‌ها، دانشگاه فرهنگیان در کدام زیرنظام‌های آموزشی، که در دست اجراست همکاری می‌کند؟

خود بحث منابع انسانی یک زیرنظام است و بنابر آنچه در سند تحول آمده است، جزء زیرنظام‌های شش‌گانه آموزش و پرورش می‌باشد. دانشگاه فرهنگیان، مهمترین الزام اجرایی تحقق چیزی است که در زیرنظام منابع انسانی پیش‌بینی شده است. بنابراین به یک معنا می‌شود گفت که دانشگاه فرهنگیان نماینده اجرای آن چیزی است که در زیرنظام منابع انسانی مورد توجه سند تحول بوده است. البته همه زیرنظام‌ها به هم مرتبط هستند و با هم تعاملاتی نیز دارند. ما به خصوص در زیرنظام منابع انسانی و در بحث تربیت معلم وابستگی خیلی خیلی جدی به زیرنظام برنامه‌ریزی درسی داریم و باید حتما اتفاقاتی که در حوزه تربیت معلم می‌افتد با الزامات برنامه‌ریزی درسی ملی هماهنگ بشود که خود سند برنامه‌ریزی درسی ملی هم در واقع تحقق زیرنظام دیگری به نام زیرنظام برنامه‌ریزی درسی را نمایندگی می‌کند. پس ما به طور مشخص در حوزه تربیت معلم باید خیلی هماهنگ با اقتضائات زیرنظام برنامه‌ریزی درسی، حرکت کنیم. دلیل آن هم مشخص است. چرا که معلمانی که خروجی ما هستند باید بتوانند در چهارچوب انتظاراتی که برنامه‌ریزی درسی ملی تعیین و تعریف می‌کند به عنوان معلم و به عنوان مجری برنامه‌های درسی ایفای نقش کنند. بیشترین ارتباط را من در اینجا می‌بینم و خوشبختانه در دانشگاه فرهنگیان، هماهنگی‌های لازم با سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی که متولی اجرای برنامه‌ریزی ملی و یا زیرنظام برنامه‌ریزی درسی است، وجود دارد و ما داریم سعی می‌کنیم که نسبت خیلی دقیقی را بین تربیت معلم و برنامه درسی مدارس برقرار بکنیم. ما داریم با هماهنگی در این زمینه‌ها پیش می‌رویم تا در دانشگاه محصولاتی را تربیت نکنیم که از عهده انجام وظایف و تکالیفی که برنامه درسی، در مقام اجرا از یک معلم انتظار دارد، برنیایند.

ارزیابیتان از تعامل بین نهادها برای هم‌افزایی جهت پیشبرد اهداف ذیل سند تحول چیست؟

در همه نظام‌ها و عرصه‌ها می‌شود نهادهایی را که می‌توانند موجب ارتقاء کیفیت و تسهیل دستیابی به اهداف و یا همان هم‌افزایی مورد نظر شما، بشوند را شناسایی کرد. ما در حوزه تربیت معلم و زیرنظام منابع انسانی، که دانشگاه فرهنگیان را متولی این زیرنظام می‌دانیم، در کار خودمان بسیار به مسئله تقسیم کار ملی و فراهم کردن زمینه‌های مشارکت نهادهای سهیم و موثر در تربیت معلم، توجه داریم و فکر می‌کنیم که منابع موجود در نهادها و سازمان‌های دیگر باید به طور جدی به میدان آورده شوند تا ما بتوانیم در تربیت معلم به آن سطح و شایستگی مورد نظر جامه عمل بپوشانیم. ازجمله در همین یکسالی که من در دانشگاه فرهنگیان مسئولیت دارم تلاش کردیم با شهرداری، البته از طریق وزارت آموزش و پرورش، تفاهم‌نامه‌ای را امضا کنیم. تلاش کردیم که با وزارت محترم کشور تفاهم‌نامه‌ای امضا بکنیم و بخشی از نیازهایمان را از طریق آنها تامین بکنیم. با سازمان میراث فرهنگی تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردیم و بخشی از نیازهایمان را از طریق آنها تامین خواهیم کرد. با وزارت ورزش و جوانان تفاهم‌نامه‌ای را منعقد کردیم و بخشی از نیازهایمان را از طریق وزارت ورزش و جوانان در قالب این تفاهم‌نامه تامین خواهیم کرد. با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تفاهم‌نامه‌ای را منعقد کرده‌ایم و بخشی از نیازهایمان را از طریق آنها تامین خواهیم کرد. با سازمان مشارکت‌های مردمی خود وزارت آموزش و پرورش تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردیم که بتوانیم به مدارس غیرانتفاعی، برای تامین نیروی انسانی جهت اشتغال در این مدارس سرویس بدهیم. این نوع درگیری‌ها و این نوع اشتغال به کار در عرصه مدارس غیرانتفاعی می‌تواند منابعی را برای دانشگاه به همراه بیاورد. اینها نمونه‌هایی از نهادهای سهیم و موثر در امر تربیت معلم هستند که البته هنوز ما باید در این جهت گام‌های بیشتری برداریم و انشالله باید به تدریج به سراغ نهادهای دیگر هم خواهیم رفت.

در فصل هشتم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سه نهاد را به عنوان نهادهایی که در برنامه‌ریزی و نظام اجرایی دخالت داشته باشند، معرفی شده‌اند. شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت آموزش و پرورش و شورای عالی آموزش و پرورش. با توجه به همکاری بین این نهادها در تاسیس دانشگاه فرهنگیان، شما چشم‌انداز این همکاری را در پیشبرد اهداف اجرایی سند چگونه می‌بینید و چه انتظاراتی دارید؟

ما در حوزه دانشگاه فرهنگیان شاید کمتر به مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش نیاز داشته باشیم. در بعضی موارد نیاز هست اما بسیار محدود. مثلا برای تعیین شرایط پذیرش دانشجو، به عنوان یک مورد خیلی مهم، می‌دانم که شورای عالی آموزش و پرورش موضوع را در دستور کار خود دارد. از ما هم نظرخواهی کرده‌اند و ما هم در تعیین این ضوابط مشارکت فعال داریم. در مورد وزارت آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه اجرایی، به هر حال دانشگاه فرهنگیان در خدمت تحقق اهداف بلندمدت وزارت آموزش و پرورش است و همینطور بحث تامین نیروی انسانی که زمینه‌ساز تحقق تحول در عرصه‌های مختلف است، وجود دارد. همکاری‌های لازم را وزیر محترم دارند و ما هم از ایشان سپاسگذاری می‌کنیم. در مورد شورای عالی انقلاب فرهنگی، من بعید می‌دانم که ما در این مقطع به مصوبه خاصی نیاز داشته باشیم چون همانطور که می‌دانید دانشگاه با هیئت امنا اداره می‌شود و ما بیشتر نیازهایمان را خودمان از طریق مصوبات هیئت امنا بایستی برطرف بکنیم و این اتفاق هم خوشبختانه طی چندین ماه گذشته با تشکیل چندین جلسه هیئت امنا، افتاده است. با توجه به اینکه در جلسه هیئت امنا علاوه بر اینکه ریاست محترم جمهور به عنوان رئیس هیئت امنای دانشگاه حضور دارند، وزرایی از قبیل وزیر علوم، وزیر آموزش و پرورش به عنوان نائب رئیس و دبیر شورالی عالی انقلاب فرهنگی، رئیس نهاد نمایندگی مقام رهبری، معاون راهبردی ریاست جمهوری، و همینطور رئیس مرکز نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش و حتی برخی شخصیت‌های حقیقی که آنها هم به هر حال جای خود را دارند. عضو هستند. اگر به ترکیب اعضا نگاه بکنید گویی که در هیئت امنا، همه آن نهادهایی که قرار بوده است که در جریان تکوین و تعالی دانشگاه فرهنگیان موثر باشند، در آن ترکیب دیده شده‌اند. آن سه نهادی که شما به آنها اشاره کردید، به راحتی جایگاهشان در این هیئت امنا قابل رصد است و فراتر از آنها افرادی که از آنها نام بردم، نیز نهادهایی را که در جریان تکوین و رشد و توسعه دانشگاه فرهنگیان نقش دارند، را نمایندگی می‌کنند.

اشاره‌ای به مباحث پژوهشی هم داشته باشیم. با توجه به اینکه یکی از اهداف اصلی دانشگاه فرهنگیان، برنامه‌ریزی درسی و ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش می‌باشد، پژوهش و مولفه پژوهشی در این دانشگاه چقدر مدنظر است؟

خیلی زیاد. بلاخره هیچ نهاد دانشگاهی از عنصر پژوهش نمی‌تواند غفلت کند و پژوهش بایستی یکی از شاهرگ‌های هر نهاد آموزش عالی باشد. اما بلافاصله باید اضافه بکنم که در دانشگاه فرهنگیان با توجه به اینکه پیشینه دانشگاهی ندارد و دانشگاه از تجمیع مراکز تربیت معلم تشکیل شده است، به طور طبیعی از ظرفیت‌های پژوهشی بالفعل خبری نیست. تاکید می‌کنم که از ظرفیت‌های پژوهشی بالفعل خبری نیست اما ظرفیت‌های پژوهشی بالقوه الی ماشالله وجود دارد. ما در دانشگاه با پیش‌بینی معاونت پژوهش و فناوری و دفاتر متعدد زیرمجموعه معاونت، حرکتمان را در جهت تبدیل کردن پژوهش به عنوان یک فعالیت اصلی در دانشگاه برای دانشجویان، مدرسان و مدیران آغاز کرده‌ایم و البته در آغاز راه هستیم. پس پژوهش در یک نهاد دانشگاهی به هیچ عنوان نبایستی کم‌اهمیت جلوه کند. شاید بتوان گفت که مهمترین وجه ممیزه نهادهای دانشگاهی، فعالیت‌های پژوهشی آنهاست. شخصیت یک نهاد دانشگاهی را فعالیت‌های پژوهشی و مشارکت وی در تولید علم رقم می‌زند. ما در این جهت اهتمام ویژه‌ای خواهیم داشت و سعی می‌کنیم طی ده سال آینده، خود را به شاخص‌های یک دانشگاه مطلوب در عرصه پژوهش و فعالیت‌های پژوهشی برسانیم. ظرفیت‌های بالقوه خوبی داریم اما به لحاظ پیشینه‌ای که گفتم که اینجا مراکز تربیت معلم بوده است و در مراکز تربیت معلم، پژوهش به عنوان یکی از وظایف مراکز و مدرسان آن به هیچ عنوان دیده نشده بود، بنابراین ما در عرصه پژوهش و تولید دانش در آغاز راه هستیم.

نکته دیگری که نشان از اهتمام ما به مسئله توسعه فعالیت‌های پژوهشی و رسیدن به استانداردهای دانشگاهی دارد، این است که ما مجوز لازم را از هیئت امنا برای تاسیس دو پژوهشکده اخذ کرده‌ایم و در حال طراحی این دو پژوهشکده هستیم که یکی پژوهشکده «مطالعات تربیت معلم» و دیگری پژوهشکده «تعلیم و تربیت با رویکرد اسلامی» است.

استخدام دانشجویان ورودی کاردانی به کارشناسی دانشکده‌های تربیت دبیر۹۴

استخدام دانشجویان ورودی آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۸۸ دانشکده‌های تربیت دبیر در آموزش و پرورش با تأیید مصوبه مجلس در این زمینه توسط شورای نگهبان قانونی شد.

شورای نگهبان نظر خود را در مورد «اصلاح اساسنامه شرکت سهامی مادرتخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب)»، «طرح استفساریه قانون الحاق دو تبصره به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین» و «لایحه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور» اعلام کرد.

شورای نگهبان اصلاح اساسنامه شرکت سهامی مادرتخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) را رد کرد و آن را تأیید نکرد.

شورای نگهبان در نظر خود درباره اساسنامه مذکور اعلام کرد: با توجه به اینکه این اساسنامه مصوب شورای فرهنگی انقلاب اسلامی بوده و مصوبات شورای انقلاب در حکم قانون هستند، با عنایت به ماده واحده استفساریه در خصوص اختیار اصلاح اساسنامه سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی و وابسته به دولت مصوب سال ۱۳۷۷، هر گونه اصلاح در این مورد، باید با مجوز قانونی صورت گیرد.

همچنین شورای نگهبان «طرح استفساریه قانون الحاق دو تبصره به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین» را تأیید کرد.

شورای نگهبان طرح استفساریه قانون الحاق دو تبصره به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش را مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست و آن را تأیید کرد.

طبق مصوبه مجلس در این طرح استفساریه، دانشجویان ورودی آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۱۳۸۸ دانشکده‌های تربیت دبیر مشمول قانون الحاق ۲ تبصره به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب ۱۹ مهر ۱۳۹۰۱ می‌باشند.

این مصوبه بدان معناست که دانشجویان ورودی آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۸۸ دانشکده‌های تربیت دبیر در آموزش و پرورش استخدام شوند.

شورای نگهبان لایحه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور را نیز با توجه به اصلاحات انجام شده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست و آن را تأیید کرد.

استخدامی,استخدام,ثبت نام استخدام,ثبت نام استخدامی,ثبت نام,آزمون استخدامی,آموزش,پرورش,آموزش و پروش,استخدامی آموزش و پرورش,ثبت نام استخدامی آموزش و پرور

ثبت نام آموزش وپرورش 94-95

http://dft-ac.ir/wp-content/uploads/final.gif.jpg


منبع:http://kaninet.ir




مطالب پربازیدید امروز:


ثبت نام کاردانی فنی و حرفه‌ای 94-95 مشاهده

ثبت‌نام بازیگری 94-95 مشاهده

ثبت نام وزارت صنایع 94-95 مشاهده

ثبت نام بانکها 94-95 مشاهده

ثبت نام آزمون وزارت بهداشت و درمان 94-95 مشاهده

ثبت نام وزارت دفاع ۹۵-۹۴ مشاهده

ثبت‌نام قوه قضائیه 94-95 مشاهده

ثبت‌نام وزارت گاز ۹۵-۹۴ مشاهده

ثبت‌نام وزارت نفت 94-95 مشاهده

ثبت نام آزمون زبان انگلیسی MSRT 94-95 مشاهده

ثبت نام انتخابات‌ مجلس 94-95 مشاهده





















   زمان استخدام آموزش و پرورش در سال 94 (آزمون تابستان) | ایران ...



    iranestekhdam.ir/زمان-استخدام-آموزش-و-پرورش/
    Translate this page
    57 mins ago - صفحه اصلیآگهی های استخدام سال 94 استخدام آموزش و پرورش استخدام مراکز آموزشی مجله ایران استخدامزمان استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۴ (آزمون ...
    زمان استخدام آموزش و پرورش سال 93| «ای استخدام» | آگهی های ...
    www.e-estekhdam.com/زمان-استخدام-آموزش-و-پرورش/
    Translate this page
    Apr 5, 2015 - به گزارش فارس، اسفند سال گذشته وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی در این وزارتخانه و جذب ۵ هزار نفر خبر داده بود و جزئیات رشته‌ها و ...
    استخدام آموزش و پرورش سال 94+استخدام:استخدام پنج هزار ...
    www.estekhtam.com/استخدام-آموزش-و-پرورش-سال-94/
    Translate this page
    11 hours ago - استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴+استخدام:استخدام پنج هزار نیروی انسانی در دستور .... معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان ادامه داد:‌ زمان ...
    استخدام آموزش و پرورش در سال 94
    www.niroensani.ir/viewrooydadha.php?id=90093
    Translate this page
    آگهی جدید استخدام آموزش و پرورش در سال 94 به همراه شرایط استخدامی آموزش و پرورش ... تذکر : این صفحه تا زمان انتشار آگهی استخدام از طرف مرکز مربوطه غیر فعال است.
    نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد
    www1.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum...
    Translate this page
    نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد ... ثبت نام ، مواد امتحانی و زمان توزیع کارت آزمون استخدام 40 هزار نفری وزارت آموزش و پرورش اعلام شد. ... مرتبط با رشته شغلی مورد تقاضای استخدام ، حداقل سن20 سال تمام و حداکثر سن 35 سال تمام ...
    زمان ثبت نام ازمون استخدامی اموزش وپرورش سال۹۴ :: متن اهنگ
    persiantext.blog.ir/.../زمان-ثبت-نام-ازمون-استخدامی-امو...
    Translate this page
    2 days ago - به گزارش فارس، اسفند سال گذشته وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی در این وزارتخانه و جذب ۵ هزار نفر خبر داده بود و جزئیات رشته‌ها و ...
    آگاهی استخدام آموزش پرورش 94 شرایط آزمون :: متن اهنگ
    persiantext.blog.ir/.../آگاهی-استخدام-آموزش-پرورش-94-...
    Translate this page
    3 days ago - 2 hours ago - صفحه اصلیآگهی های استخدام سال 94 استخدام آموزش و پرورش استخدام مراکز آموزشی مجله ایران استخدامزمان استخدام آموزش و پرورش در سال ...
    زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش پرورش 94 :: جدیدترین مطالب ...
    link4u.blog.ir/.../زمان-ثبت-نام-آزمون-استخدامی-آموزش-...
    Translate this page
    2 days ago - 20 hours ago - زمان استخدام آموزش و پرورش در سال 94 (آزمون تابستان) | ایران . ... دولتی و خصوصی ... آخرین جزییات از شرایط برگزاری آزمون استخدامی ...
    زمان استخدام آموزش و پرورش سال ۹۳
    estekhdamia.ir/آگهی-استخدام-آموزش-و-پرورش-سال-93/
    Translate this page
    استخدام آموزش و پرورش 93,استخدام آموزش و پرورش 1393,استخدام آموزش و پرورش,آگهی استخدام آموزش و پرورش,استخدام جدید 93,آگهی استخدام 93,سایت استخدام,زمان ...
    ایسنا - فانی:‌ ظرفیت استخدام آموزش و پرورش در دولت قبل ...
    isna.ir/.../فانی-ظرفیت-استخدام-آموزش-و-پرورش-در-دو...
    Translate this page
    Jan 16, 2015 - زمان پرداخت معوقات حق التدریسی‌ها و سرباز‌ معلم‌ها ... وزیر آموزش و پرورش درباره برنامه استخدامی آموزش و پرورش در سال 94 نیز اظهار کرد: طبق ماده 28 ...
    زمان ثبت نامه ازمون استخدامی اموزش وپرورش سال۹۴ - a2r
    a2r.ir/2015/.../زمان-ثبت-نامه-ازمون-استخدامی-اموزش-وپ...
    Translate this page
    3 days ago - 13 hours ago - زمان استخدام آموزش و پرورش در سال 94 (آزمون تابستان) | ایران . ... ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 94 | کانی نت :: KaniNet.
    زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش پرورش 94 - دنیای اینترنت
    boxiaozui.com/.../زمان+ثبت+نام+آزمون+استخدامی+آموز...
    Translate this page
    مدت 35 سال در دستگاه آموزش و پرورش آقای فانی از نکات مثبت او در صدارت در آموزش و پرورش است آیا این تنها کافی است تا یک میلیون معلم را بتواند اقناع کند وزرارت ...
    زمان ثبت نام برای استخدام 5000 نفری آموزش پرورش در سال 94
    www.finderblog.ir/.../زمان+ثبت+نام+برای+استخدام+5...
    Translate this page
    وزیر آموزش و پرورش گفت: فعلا در وزارت آموزش و پرورش استخدام نداریم. علی ‌اصغر فانی در حاشیه بازدید از کتابخانه ملی در مصاحبه اختصاصی با واحد مرکزی خبر، ...
    اخبارآموزش وپرورش - استخدام آموزش و پرورش سال ۹۳
    khavaran1.ir/post/1009
    Translate this page
    استخدام آموزش و پرورش سال ۹۳. تاریخ : پنجشنبه بیست و دوم اسفند ۱۳۹۲. علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش از استخدام برای مربیان پیش دبستانی و نیروهای ...
    استخدام جدید آموزش و پرورش در سال ۹۳ - پرداد
    estekhdam.pardad.ir/T_63.aspx
    Translate this page
    استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۳,شرایط استخدام وزارت اموزش و پرورش,زمان استخدام آموزش و پرورش,آگهی استخدام آموزش و پرورش,استخدام جدید آموزش و پرورش,استخدام ه.
    آگهی استخدام آموزش و پرورش ویژه سال 94
    www.dailysun.ir/special-education-recruitment-year-a...
    Translate this page
    Mar 6, 2015 - آگهی استخدام آموزش و پرورش ویژه سال 94 | Special education ... دوره‌هایی که زمان کمتری می‌برد و بازدهی بیشتری دارد نیروهای مورد نیاز آموزش و پرورش ...
    زمان آزمون استخدامی آموزش و پرورش - tamin24.ir
    tamin24.ir/fa/news/3798
    Translate this page
    اسفند سال گذشته وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی در این وزارتخانه و جذب ۵ هزار نفر خبر داده بود و جزئیات رشته‌ها و نحوه برگزاری آزمون به‌زودی اعلام ...
    استخدام آموزش و پرورش در سال 94 - استخدام لیسانس
    استخدام-لیسانس.com/استخدام-آموزش-و-پرورش/
    Translate this page
    آگهی جدید استخدام در آموزش و پرورش در سال 94 تاکنون منتشر نشده است. هر هفته جهت دریافت آخرین وضعیت آگهی استخدامی آموزش و پرورش سال 94 به همین صفحه مراجعه.
    زمان ثبت نام آزمون استخدام 94آموزش پرورش - صفحه اصلی
    bisharatnews.cleanbill.org/.../زمان+ثبت+نام+آزمون+اس...
    Translate this page
    زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرایط استخدام آموزش و پرورش 94 تاریخ نام نویسی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 1394 مدارک مورد نیاز برای آزمون ...
    زمان آزمون مربیان پیش دبستانی + استخدام آموزش و پرورش سال ۹۳
    hemmatnews.com/.../زمان-آزمون-مربیان-پیش-دبستان...
    Translate this page
    آخرین اخبار مربیان پیش دبستانی و استخدام را از اینجا پیگیری کنید خبر ۱۳ اردیبهشت سال ۹۳ – زمان آزمون مربیان پیش دبستانی وزیر آموزش و پرورش گفت : زمان ...
    استخدام آموزش پرورش در سال 92
    www.qomefarda.ir/news/1261
    Translate this page
    حاجی بابایی در رابطه با استخدامی آینده ی آموزش و پرورش گفت،زمان برگزاری آزمون مشخص نیست و بستگی به فاکتورهای مختلف از جمله بودجه ی وزارتخانه و اخذ مجوزهای ...
    استخدام آموزش و پرورش سال 94
    kar24.rozblog.com/استخدام-آموزش-و-پرورش-سال----مع...
    Translate this page
    استخدام کارشناسی رسمی دادگستری سال ۹۳ - زمان برگزاری آزمون .... معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ۲۳۰ میلیارد ریال در سال تحصیلی جاری برای تجهیز ...
    زمان استخدام اموزش و پرورش در سال 92 - مجله اینترنتی میکی
    ichmt2014.ir/زمان-استخدام-اموزش-و-پرورش-در-سال-92/
    Translate this page
    زمان برگزاری جلسه رای اعتماد دانش آشتیانی. اخبار سیاسی – زمان برگزاری جلسه رای اعتماد دانش آشتیانی نمایندگان درجلسه سه شنبه آینده خانه ملت، صلاحیت «فخرالدین ...
    اعلام زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش - پرتال ...
    news.eshetab.com › اخبار استخدامی
    Translate this page
    استخدامی آموزش و پرورش,استخدام,آگهی استخدام,کار,بازار کار,زمان استخدام آموزش پرورش ... در آموزش و پرورش اظهار کرد،اقدامات لازم برای جذب تعدادی از نیروها در سال گذشته ...
    استخدام آموزش و پرورش در سال 94 - استخدامی سال 94
    استخدامی.net/استخدام-آموزش-و-پرورش-در-سال-94/
    Translate this page
    تاکنون آگهی جدید استخدام آموزش و پرورش در سال 94 منتشر نشده است. انتشار آگهی استخدامی آموزش و پرورش سال 94 منوط به انتشار توسط مرکز نام برده می باشد و ا.
    جزییات آزمون استخدام آموزش‌ و پرورش - پایگاه خبری تحلیلی ...
    www.fardanews.com/.../جزییات-آزمون-استخدام-آموزش‌-و...
    Translate this page
    سلام خواهشا زمان آزمون استخدام واسه اموزش پرورش رو اعلام کنین از همه کاری دلسرد شدیم فقط امیدمون به ... سلام فرم استخدام آموزش و پرورش سال 90 را کی و از کجا بگیریم؟
    زمان استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۴ (آزمون تابستان) - مطاف24
    motaf24.ir/.../زمان-استخدام-آموزش-و-پرورش-در-سال-۹۴-...
    Translate this page
    2 days ago - آنچه از ابتدا تا کسب مجوز استخدام در آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۴ گذشت: خبر ۲۴ فروردین ۹۴: دریافت مجوز استخدام در آموزش و پرورش خبر ۲۳ فروردین ...
    استخدام سرایدار آموزش و پرورش
    webavval.ir/go/2030777.html
    Translate this page
    >آخرین اخبار از استخدام آموزش و ... زمان استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۴ (آزمون تابستان) امروز . اخبار استخدام وزارت آموزش ... >استخدام آموزش و پرورش | ایران ... به گزارش ...
    برگزاری آزمون استخدامی ۵ هزار نفر در آموزش و پرورش در سال ۹۴
    www.farsnews.com/newstext.php?...
    Translate this page
    Fars News Agency
    Mar 9, 2015 - بطحایی با بیان اینکه آموزش و پرورش در روزهای پایانی سال 93 با 1800 میلیارد تومان کسری مواجه است، گفت: ... چه جوری از زمان استخدام باخبر شوم.
    صدور مجوز آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 94 - نمناک
    namnak.com/13671-آزمون-استخدامی-آموزش-و-پرورش.h...
    Translate this page
    3 days ago - علی اصغر فانی در حاشیه "همایش یاس مهربانی" درباره آخرین وضعیت برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار کرد: مجوز استخدام شفاها داده شده، زمان ...
    زمان استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۳ | گیلنا
    geelna.ir/زمان-استخدام-آموزش-و-پرورش-در-سال-۹۳/
    Translate this page
    سایت ایران استخدام در این مبحث تمام اخبار مرتبط با زمان و شرایط استخدام آموزش و پرورش را طی هر سال گردآوری خواهد کرد. با ارائه این خدمت، شما کاربران گرامی میتوانید ...
    زمان آزمون استخدام آموزش پرورش سال ۹۴ - سال 94,رنگ سال 94 ...
    norouz94.ir/.../زمان-آزمون-استخدام-آموزش-پرورش-سال-۹...
    Translate this page
    3 days ago - علی‌اصغر فانی در حاشیه “همایش یاس مهربانی” درباره آخرین وضعیت برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار کرد: مجوز استخدام شفاها داده شده، زمان آن ...
    استخدام آموزش و پرورش در سال - تالار گفتگو
    forum.best-fun.ir/استخدام-آموزش-و-پرورش-در-سال.html
    Translate this page
    5 days ago - زمان استخدام آموزش و پرورش در ... در سال 1394 استخدام شوید! ما مهمترین آگهی های استخدامی را به موبایل و ایمیل شما ارسال میکنیم ...
    استخدام آموزش و پرورش سال 92 - پارسینه
    www.parsine.com/fa/news/96554/استخدام-آموزش-و-پرورش-سال-92
    حاجی بابایی در رابطه با استخدامی آینده ی آموزش و پرورش گفت،زمان برگزاری آزمون ...... ببین ،وقتی من کنکور دادم یعنی سال 84 ،تربیت معلم نمی گرفتند،می گفتند ...
    زمان استخدام آموزش و پرورش سال 93 – خبر جدید | جدیدترین ...
    ekar24.ir › استخدام ویژه و سراسری
    Translate this page
    Feb 4, 2015 - خود را برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش آماده نمایید. خبر ۱۳ بهمن ۹۳: ارزیابی عملکرد پاشنه آشیل برنامه «تعالی مدیریت مدرسه» است. وزیر آموزش ...
    استخدامی آموزش وپرورش - KaniNet
    kaninet.ir/استخدام-آموزش-وپرورش-93/
    Translate this page
    استخدام آموزش و پرورش سال ۹۳ قطعی شد . ... این نیروهاست و تا قبل از مهر ۹۳ این نیروها تعیین تکلیف می‌شوند، لذا هر زمان دستورالعمل آماده شود، اطلاع‌رسانی می‌کنیم.
    ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 94 | کانی نت :: KaniNet
    kaninet.ir/ثبت-نام-آزمون-استخدامی-آموزش-و-پرورش-94/
    Translate this page
    وی ادامه داد:‌زمان برگزاری آزمون استخدامی هنوز به طور دقیق مشخص نیست. .... نحوه ثبت نام پس از اعلام آگهی استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۴ ، از طریق سامانه نیروی ...
    استخدام 5000 نیروی جدید در آموزش و پرورش - تدبیر و امید
    tadbirvaomid.ir/.../استخدام-5000-نیروی-جدید-در-آموز...
    Translate this page
    Mar 11, 2015 - لطف کنین زودتر جریان زمان، رشته تحصیلی و جزئیات استخدامی را ..... ما دو سال کامل وقتمون رو تو اموزش و پرورش گزاشتیم و هر شرایطى که خواستن و ...
    آگاهی استخدام آموزش پرورش 94 شرایط آزمون
    www.takiq.ir/.../آگاهی-استخدام-آموزش-پرورش-94-شرای...
    Translate this page
    3 days ago - زمان استخدام آموزش و پرورش در سال 94 (آزمون تابستان) | ایران ... iranestekhdam.ir/زمان-استخدام-آموزش-و-پرورش/Translate this page 29 mins ago ...
    زمان استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۴ | مخفیگاه
    makhfigah.com/.../زمان-استخدام-آموزش-و-پرورش-در-سا...
    Translate this page
    جدیدترین آگهی های استخدامی در تاریخ فروردین 14, 1394 با موضوع زمان استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۴.
    ساحل علم - استخدام آموزش وپرورش
    moshaverh-amiri2010.blogfa.com/.../استخدام-آموزش-و...
    Translate this page
    جزئیات آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 93 و زمان برگزاری آزمون ... برچسب‌ها: آزمون استخدامی آموزش وپرورش, زمان آزمون استخدامی آموزش وپرورش, استخدام در آموزش ...
    آخرین اخبار استخدامی وزارت آموزش و پرورش | استخدامی
    www.estekhdami.com/اخبار-استخدام-آموزش-و-پرورش/
    Translate this page
    Apr 5, 2015 - استخدام آموزش و پرورش. :: ۹۴/۱/۱۶ :: زمان آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش در سال ۹۴. :: ۹۳/۱۲/۱۲ :: استخدام ۵۰۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان در آموزش و پرورش.
    افکارنیوز - زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش
    www.afkarnews.ir/vdcewe8ewjh87ni.b9bj.html
    Translate this page
    اسفند سال گذشته وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی در این وزارتخانه و جذب ۵ هزار نفر خبر داده بود و جزئیات رشته‌ها و نحوه برگزاری آزمون به‌زودی اعلام ...
    - خبر: زمان آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش در سال ۹۴ آگهی استخدام
    www.karyab.net/.../خبر-زمان-آزمون-استخدامی-آموزش‌-و-...
    Translate this page
    سایت کاریابی و رزومه های شخصی خبر-زمان-آزمون-استخدامی-آموزش‌-و-پرورش-در-سال-۹۴.
    استخدام 5هزار نیروی آموزش و پرورش در سال 94 | ویکی تیک تاک
    wiki.tiktak.info/.../استخدام-5هزار-نیروی-آموزش-و-پرور...
    Translate this page
    Mar 12, 2015 - زمان استخدام آموزش و پرورش در سال 94 | ایران استخدام. iranestekhdam.ir/زمان-استخدام-آموزش-و-پرورش/. ۳ روز پیش – خبر ۱۸ اسفند ۹۳: انتشار فراخوان ...
    زمان آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش | نسیـم دلفان
    nasimedelfan.ir/?p=27196
    Translate this page
    اسفند سال گذشته وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی در این وزارتخانه و ... معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، در خصوص آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار ...
    زمان آزمون استخدامی آموزش وپرورش - ناطقان
    nateghan.ir/fa/.../زمان-آزمون-استخدامی-آموزش-وپرورش
    Translate this page
    اسفند سال گذشته وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی در این وزارتخانه و جذب 5 هزار نفر خبر داده بود و جزئیات رشته ها و نحوه برگزاری آزمون به زودی اعلام می ...
    استخدام نیوز - مطالب ابر زمان استخدام آموزش و پرورش سال 94
    www.estekhdamnews.com/.../زمان%20استخدام%20آموز...
    Translate this page
    رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی وفناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: پی گیر پنج هزار ردیف استخدام هستیم. به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی ...
    زمان آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش - استان نیوز
    ostannews.com/showpage.aspx?...زمان...استخدامی-آموز...
    Translate this page
    اسفند سال گذشته وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی در این وزارتخانه و جذب 5 هزار نفر خبر داده بود و جزئیات رشته ها و نحوه برگزاری آزمون به زودی اعلام می ...
    زمان آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش - Bartarinha.IR | برترین ها
    www.bartarinha.ir › اخبار روز › اجتماعی
    Translate this page
    اسفند سال گذشته وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی در این وزارتخانه و جذب 5 هزار نفر خبر داده بود و جزئیات رشته ها و نحوه برگزاری آزمون به زودی اعلام می ...
    زمان استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۳ - دانلود آهنگ جدید فیلم و ...
    www.downloadsoftha.blogsky.com/.../زمان-استخدام-آمو...
    Translate this page
    Feb 7, 2015 - زمان استخدام آموزش و پرورش – استخدام مربیان پیش دبستانی ... از آگهی های استخدام بانک ها و سازمانهای دولتی و خصوصی در سال ۹۳ در ایمیل و گوشی همراه ...
    زمان دقیق آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۴
    3030pa.com/1134-زمان-دقیق-آزمون-استخدامی-آموزش-و-...
    Translate this page
    Apr 8, 2015 - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۴ در تابستان امسال خبر داد که در سایت ...
    آزمون استخدام آموزش و پرورش در سال 94 - رمان
    www.roman98.com/.../آزمون-استخدام-آموزش-و-پرورش-...
    Translate this page
    زمان دقیق آزمون استخدام آموزش و پرورش در سال 94,آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 94,سایت آزمون استخدامی آموزش و پرورش فروردین 94,استخدامی آموزش و پرورش.
    میگنا - جزئیات آزمون آموزش و پرورش ویژه‌ حق‌التدریس‌ها/ثبت نام ...
    www.migna.ir/vdcj.me8fuqeo8sfzu.html
    Translate this page
    به گزارش فارس وزارت آموزش و پرورش در اجرای تبصره 7 ماده 17 قانون الحاق سه ماده و دو .... باسلام لطفا زمان ثبت نام و منابع آزمون استخدامی مشاوره آموزش و پرورش در سال ...
    شرایط و نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش /زمان ...
    fhnews.ir/.../شرایط-و-نحوه-ثبت-نام-در-آزمون-استخدامی...
    Translate this page
    شرایط و نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش /زمان برگزاری آزمون مرحله اول ... رشته شغلی مورد تقاضای استخدام، حداقل سن20 سال تمام و حداکثر سن 35 سال تمام ...
    زمان ثبت نام ازمون استخدامی اموزش وپرورش سال٩٤ - صفحه اصلی
    zalam.ir/.../زمان+ثبت+نام+ازمون+استخدامی+اموزش+وپر...
    Translate this page
    رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش وپرورش گفت: با توجه به سند تحول .... استخدامی سال 1392 دستگاه‌های اجرایی استان که موفق به دریافت سوالات آزمون
    زمان استخدام آموزش و پرورش در سال 94 | ایران استخدام
    porseshyar.com/detail/1759526/article/7
    Translate this page
    زمان شروع ثبت نام سربازمعلمی استان سیستان وبلوچستان - سایت ایران استخدام در این مبحث تمام اخبار مرتبط با زمان و شرایط استخدام .... و این کاری است که باید در ...
    نتایج جستجو برای استخدام در آموزش و پرورش تا سال 94 ممنوع شد
    khabarfarsi.com/search?...استخدام%20در%20آموزش%2...
    Translate this page
    نتایج جستجو برای استخدام در آموزش و پرورش تا سال 94 ممنوع شد ... در صورتی که می خواهید چند عبارت را هم زمان جستجو کنید، هر کدام از آنها را بین دو کوتیشن قرار دهید
    زمان دقیق آزمون استخدام آموزش و پرورش در سال 94
    www.3030pa.ir/.../زمان+دقیق+آزمون+استخدام+آموزش+و...
    Translate this page
    زمان دقیق آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۴ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در…,زمان دقیق آزمون ...
    زمان استخدام آموزش و پرورش در سال 94 - دریم - dreamtheater
    dreamtheater.ir/زمان-استخدام-آموزش-و-پرورش-در-سال-94/
    Translate this page
    Mar 15, 2015 - ریاست مرکز برنامه جذاب و جالب و خوب ریزی، منابع انسانی وفناوری اطلاعات وزارت آموزش و همچنین پرورش گفت: پی گیر پنج هزار ردیف استخدام هستیم.
    زمان استخدام آموزش و پرورش در سال 93 - خودمونی
    www.khodemooni.net › خبر › استخدامی
    Translate this page
    Oct 15, 2014 - اخبار استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۳: خبر ۹ مهر ۹۳: استخدام دانشگاه فرهنگیان. پیرو مصوبه هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان، ۱۹۱ داوطلب بومی‌از طریق ...
    آگهی استخدام آموزش پرورش94 شرایط آزمون :: دانلود آهنگ جدید ...
    farafox.ir/.../آگهی-استخدام-آموزش-پرورش94-شرایط-آزم...
    Translate this page
    3 days ago - ... آگاهی استخدام آموزش پرورش 94 شرایط آزمون آگاهی استخدام آموزش پرورش 94 استخدام ... زمان استخدام آموزش و پرورش در سال 94 (آزمون تابستان) | ایران .
    صدور مجوز آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 94 - مجله ...
    jojoha.com/.../صدور-مجوز-آزمون-استخدامی-آموزش-و-پر...
    Translate this page
    3 days ago - استخدام آموزش و پرورش سال ۹۳ – استخدام رسمی مربیان حق التدریس … استخدام کارشناسی رسمی دادگستری سال ۹۳ – زمان برگزاری آزمون … شده است و ...
    استخدام نیوز - زمان استخدامی آموزش و پرورش سال 94
    karyabjavan.mihanblog.com/post/11915
    Translate this page
    Mar 25, 2015 - رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی وفناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: پی گیر پنج هزار ردیف استخدام هستیم. به گزارش مرکز اطلاع ...
    آخرین اخبار استخدامی آموزش و پرورش | مرجع آگهی های استخدامی
    www.estekhdami.org/اخبار-استخدامی-آموزش-و-پرورش
    Translate this page
    به گزارش فارس، اسفند سال گذشته وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون ..... آموزش و پرورش با توجه به نیاز و منابع مالی که دارد، هر زمان اراده کند می‌تواند نسبت به ...
    استخدام آموزش و پرورش در سال 1393 - استخدام مربی پیش ...
    1daneshgah.ir/استخدام-آموزش-و-پرورش-در-سال-1393-ا...
    Translate this page
    استخدام آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۳ – استخدام مربی پیش دبستانی .... را که در اولویت استخدام قرار دارند،‌ منحصراً و بدون رعایت ماده ۸ این قانون تا زمان اجرای قانون الحاق دو ...
    زمان آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش در سال ۹۴ - 98 پاتوق
    98patugh.ir/.../زمان-آزمون-استخدامی-آموزش‌-و-پرورش-در...
    Translate this page
    Apr 5, 2015 - زمان آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش در سال ۹۴ خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش ...
    زمان آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش - پرشین وی
    www.persianv.com/preview/284078.php
    Translate this page
    Apr 5, 2015 - اسفند سال گذشته وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی در این وزارتخانه و جذب 5 هزار نفر خبر داده بود و جزئیات رشته ها و نحوه برگزاری ...
    جدیدترین خبر از استخدام آموزش و پرورش در سال 94 - هفت گنج
    7ganj.ir › اخبار داغ › اخبار آموزشی و استخدامی
    Translate this page
    Mar 11, 2015 - جدیدترین خبر از استخدام آموزش و پرورش در سال 94. ... زمان و جزئیات ثبت نام اولین آزمون استخدامی دولتی در سال ۹۴. ۱۳۹۴-۰۱-۱۰ ...
    زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 93 - سایت ...
    niroyekar.ir/زمان-برگزاری-آزمون-استخدامی-آموزش-و-پر/
    Translate this page
    وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح استخدام نیروی انسانی آموزش و پرورش از بوم برای بوم در سال جاری اجرا می‌شود. به گزارش ایرمت، علی‌اصغر فانی در نشست با نمایندگان ...
    زمان آزمون استخدامی آموزش و پرورش | فرهنگ نیوز
    www.farhangnews.ir/content/118535
    Translate this page
    Apr 5, 2015 - رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ... دریافت گواهی صلاحیت معلمی می‌شوند در سال 95 وارد آموزش و پرورش می‌شوند.
    زمان آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش - گلستان 24
    www.golestan24.com/.../6457-زمان-آزمون-استخدامی-آمو...
    Translate this page
    Apr 6, 2015 - اسفند سال گذشته وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی در این وزارتخانه و جذب 5 هزار نفر خبر داده بود و جزئیات رشته ها و نحوه برگزاری ...
    زمان استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۴ (آزمون تابستان) | استخدام ...
    estkhdaam.com/?p=865
    Translate this page
    4 days ago - اخبار استخدام وزارت آموزش و پرورش سال ۱۳۹۴ جهت اعلام حمایت از استخدام فارغ التحصیلان سایر دانشگاه ها در آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید ...
    استخدامات » اخبار استخدام آموزش و پرورش سال 94
    estekhdamat.ir/اخبار-استخدام-آموزش-و-پرورش/
    Translate this page
    وی افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط سازمان سنجش در این وزارتخانه برگزار می‌شود. .... وی ادامه داد:‌زمان برگزاری آزمون استخدامی هنوز به طور دقیق مشخص نیست.
    خبرگزاری آریا - زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش
    www.aryanews.com/News.aspx?code...svc=64
    Translate this page
    Apr 4, 2015 - اسفند سال گذشته وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی در این وزارتخانه و جذب 5 هزار نفر خبر داده بود و جزئیات رشته‌ها و نحوه برگزاری ...
    استخدام اموزش پرورش سال94 - فیس ایرانی
    www.face-irani.ir/photo/.../استخدام-اموزش-پرورش-سال...
    Translate this page
    Apr 6, 2015 - وضعیت استخدامی نیرو های شرکتی در آموزش وپر و زمان استخدام آموزش و پرورش در سال 94 | ایران استخدام و مرکز اطلاع رسانی بازار کار | بخش خبری ...
    بلاغ مازندران - آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۴
    bloghnews.com/.../آزمون-استخدامی-آموزش-پرورش-سال-...
    Translate this page
    Mar 10, 2015 - بطحایی با بیان اینکه آموزش و پرورش در روزهای پایانی سال 93 با 1800 میلیارد تومان کسری مواجه ... زمان آزمون استخدامی شهرداری های مازندران اعلام شد.
    آخرین جزییات از شرایط برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش
    qudsonline.ir/detail/News/275975
    Translate this page
    4 days ago - آخرین جزییات از شرایط برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ... سایر دانشگاه‌ها در آموزش‌ و پرورش اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اصلی دانشگاه فرهنگیان در سال 94 ... وی ادامه داد:‌زمان برگزاری آزمون استخدامی هنوز به طور دقیق مشخص نیست.
    زمان آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش در سال ۹۴ - اهل ایران
    ahleiran.ir/.../زمان-آزمون-استخدامی-آموزش‌-و-پرورش-در/
    Translate this page
    Apr 5, 2015 - زمان آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش در سال ۹۴ خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش ...
    فراخوان آزمون استخدامی نیرو در آموزش و پرورش تا دو هفته آینده
    www.khabaronline.ir/detail/53806/society/education
    Translate this page
    Apr 10, 2010 - وی درباره زمان برگزاری آزمون استخدام 40 هزار نیرو در آموزش و پرورش تصریح ... وی درباره تعیین و تکلیف نیروهای آزادی که طی سال جاری در مدارس به ...
    استخدام 40 هزار نفر در آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید
    https://aftabnews.ir/.../استخدام-40-هزار-نفر-در-آموزش-و-پرورش-در-سال-تح...
    سلام میخواستم ببینم من که دانشجوی ترم اخر الهیات گرایش فلسه هستم اموزش و پرورش در سال 91 استخدامی داره اگه داره زمان ثبت نام برای شرکت در ازمون مشخص کنید .
    استخدام آموزش و پرورش سال 92
    banki.ir/ads/3865-استخدام-آموزش-وپرورش
    Translate this page
    وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی در این وزارتخانه خبر داد و گفت: هر چه زودتر باید آزمون را برگزار کنیم اما وقتی زمان می‌گوییم... ادامه مطلب... خبر15 ...
    زمان استخدام آموزش و پرورش در سال 94 + فرم ثبت نام اموزش ...
    hashilan.com/زمان-استخدام-آموزش-و-پرورش-در-سال-94-... - Translate this page
    This site may harm your computer.
    Mar 14, 2015 - ۶ روز پیش – زمان استخدام آموزش و پرورش – استخدام مربیان پیش دبستانی. انتشار در … خبر ۱۸ اسفند ۹۳ – برگزاری آزمون استخدامی ۵ هزار نفر در سال ...
    اعلام زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش - باشگاه ...
    pnu-club.com/55072-اعلام-زمان-برگزاری-آزمون-استخد...
    Translate this page
    Jun 5, 2011 - این آزمون فقط به معلمان حق التدریس ورودی سال 79 به بعد، نیروهای شرکتی سال 88 و آموزشیا.
    زمان استخدام آموزش و پرورش در سال 93 | ایران استخدام
    vista.ir/.../زمان-استخدام-آموزش-و-پرورش-در-سال-93-%7...
    Translate this page
    Sep 3, 2014 - اخبار استخدام وزارت آموزش و پرورش سال 1393 اخبار استخدام آموزش و پرورش در سال 93: خبر 12 شهریور 93: خبرگزاری تسنیم: جمعی از مربیان پیش ...
    زمان استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۴ - آی کیو سون
    www.iq7.ir/1394/01/17/post-4680/
    Translate this page
    زمان استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۴. دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 04:33. زمان استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۴. زمان استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۴. زمان استخدام ...
    زمان استخدامی آموزش و پرورش سال 94 - جستجوگر هوشمند خبری ...
    ibarad.com/News/7007684
    Translate this page
    Mar 25, 2015 - رئیس مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی وفناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: پی گیر پنج هزار ردیف استخدام هستیم. به گزارش مرکز اطلاع ...
    استخدام آموزش و پرورش در سال 94 - آگهی استخدام
    اگهی-استخدام.com/استخدام-آموزش-و-پرورش-در-سال-94/
    Translate this page
    آگهی استخدام در آموزش و پرورش در سال 94 تاکنون منتشر نشده است. سایت اگهی-استخدام.com اطلاع رسانی آگهی های استخدامی تمامی مراکز از جمله آموزش و پرور.
    استخدام آموزش و پرورش سال ۹۳ (استخدام ۵ هزار نفر تا یک ماه ...
    nhua.ir/16043
    Translate this page
    Mar 9, 2015 - زمان استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۳ - ایران استخدام. iranestekhdam.ir/زمان-استخدام-آموزش-و-پرورش/. ۱ روز پیش - جهت دانلود نمونه سوالات تخصصی ...
    استخدام آموزش و پرورش سال 92 +مربیان پیش دبستانی ...
    www.zigil.ir/archive/17124/education-hired-92-years/
    Translate this page
    Sep 12, 2013 - لطفا زمان استخدام روانشناس در آموزش وپرورش استان فارس را برام ایمیل کنید ... با سلام لطفا اگه خبری از استخدام شد به من هم اطلاع بدین با 10 سال ...
    ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش آغاز شد
    www.turkmenstudents.com/modules/.../article.php?...
    Translate this page
    Sep 15, 2007 - ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش آغاز شد. ... سال 1394 ... این سازمان در آگهی استخدام خود زمان و مکان دریافت کارت و محل برگزاری آزمون را نیز عنوان ...
    آموزش نیوز - زمان آزمون استخدام جدید آموزش و پرورش
    www.edunews.ir/?view&sid=24544
    Translate this page
    مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به صدور مجوز استخدام 40 هزار نفر در وزارت آموزش و ... با سلام لطفا زمان آگهی استخدامی سال 89 آموزش پرورش ااعلام بفرمایید. سلام
    سازمان سنجش آموزش کشور
    www.sanjesh.org/
    Translate this page
    ﺁﻣﺎﺩگی ﻭﻳـژﻩ ﺩﺍﻭﻃﻠﺒﺎﻥ. ﺁﺯﻣﻮﻥ کﺎﺭﺷﻨﺎﺳی ﺍﺭﺷﺪ. 94 ﺳﺎﻝ. ﺑﺴﺘﻪ ﺁﻣﻮﺯﺷی ﻫﺪﻳﻪ. +. ﺑﺴﺘﻪ ﺁﻣﻮﺯﺷی ﻫﺪﻳﻪ+ ... درباره زمان و نحوه اعلام نتایج اولیه آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 1394 ...
    خبر: زمان آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش در سال ۹۴ - کاریاب
    karyab.net.jerp.ir/p189047_خبر__زمان_آزمون_استخدام...
    Translate this page
    خبر: زمان آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش در سال ۹۴ .... با طرح خرس تدی بر - خبر: جزئیات دو آزمون بزرگ استخدامی در سال ۹۴ - خبر: استخدام های بدون ضابطه در شهرداری مشهد ...
    زمان آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش | آخرین اخبار ایران و جهان | خط ...
    www.khateghermez.com/.../زمان-آزمون-استخدامی-آموزش...
    Translate this page
    Apr 5, 2015 - اسفند سال گذشته وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی در این وزارتخانه و جذب 5 هزار نفر خبر داده بود و جزئیات رشته ها و نحوه برگزاری ...
    زمان استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۴ - خانه
    ugy.ir/pages.php?...استخدام...زمان_استخدام_آموزش_و_پ...
    Translate this page
    زمان استخدام آموزش و پرورش-ایران استخدام|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی.
    برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش - های پاتوق
    hipatogh.ir/برگزاری-آزمون-استخدامی-آموزش-و-پرورش/
    Translate this page
    3 days ago - زمان استخدام آموزش و پرورش در سال 94 (آزمون تابستان) | ایران استخدام. 47 دقیقه ... استخدام آموزش و پرورش سال ۹۴+استخدام:آموزش‌وپرورش امسال آزمون …
    زمان آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش - سایت خبرنو .خبر نــو
    khabareno.com › کار و موفقیت › استخدام
    Translate this page
    اسفند سال گذشته وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی در این وزارتخانه و جذب 5 هزار نفر خبر داده بود و جزئیات رشته ها و نحوه برگزاری آزمون به زودی اعلام می ...
    زمان آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش | کانون فرهنگی هنری رشد ...
    kanooneroshd.ir/.../زمان-آزمون-استخدامی-آموزش‌-و-پرور...
    Translate this page
    Apr 5, 2015 - اسفند سال گذشته وزارت آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی در این وزارتخانه و جذب ۵ هزار نفر خبر داده بود و جزئیات رشته ها و نحوه برگزاری ...
    به مناسبت روز معلم بررسی شد کلاف سردرگم استخـــدام در ...
    news.bazarekar.ir/01/Fa/.../Page.aspx?c=&nwsId...


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.