استخدام روز
استخدام روز

استخدام روز

استخدام سازمان بسیج مستضعفین سال ۹۴ (ایجاد ۱۰۰ هزار شغل)

استخدام سازمان بسیج مستضعفین سال ۹۴ (ایجاد ۱۰۰ هزار شغل)

امروز

استخدام سازمان بسیج مستضعفین سال ۹۴

برای دریافت اخبار و اطلاع از آگهی های استخدام بانک ها و سازمانهای دولتی و خصوصی در ایمیل و گوشی همراه خود اینجا کلیک کنید.

خبر ۲۳ خرداد ۹۴ – ایجاد ۱۰۰ هزار شغل توسط بسیج

خبرگزاری فارس : به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار محمدرضا نقدی چهارشنبه‌شب در جمع خبرنگاران زنجانی با اشاره به ایجاد دانشگاه بسیج، اظهار کرد: این دانشگاه با هدف اعتلای سطح آگاهی اعضای پایگاه‌های بسیج آغاز به کار خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه در ۱۴ رشته این دانشگاه اقدام به جذب دانشجو خواهد کرد، ادامه داد: در تلاش هستیم با ایجاد این دانشگاه برای بسیجیانی که داوطلبانه مسئولیت پذیرفته‌اند و کار پایگاه‌ها را انجام می‌دهند و همچنین برای فرماندهان زمینه مطلوب برای تحصیل فراهم شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: هدف از ایجاد این دانشگاه این است که بسیجیان در زمینه کاری خودشان تخصص داشته باشند.
وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های بسیج برای اوقات فراغت در ایام تابستان، تبیین کرد: امسال طرح جوان‌های صالحین اجرایی خواهد شد و در قالب آن افرادی که در حلقه‌ها حضور ندارند در کلاس‌های مختلف هنری و ورزشی فعالیت می‌کنند و در این زمینه ۲۰ هزار پایگاه فعالیت خواهند داشت.
وی در ادامه با اشاره به مبحث اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: تعبیر اقتصاد مقاومتی در بسیج یک برنامه گسترده برای ایجاد اشتغال مولد است.  
سردار نقدی با اشاره به اینکه در زمینه اعلام شده طی دو سال کارگاه‌های کوچکی به وجود آمده، مهارت‌افزایی شده و نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر شاغل شده‌اند، توضیح داد: ما در این زمینه بدون تحمیل هزینه به دولت کمک کرده‌ایم.
این مسئول با اشاره به جلسات کارشناسی درباره حل مشکلات بخش صنعت در سازمان بسیج مستضعفین، تأکید کرد: باید راهکارهای عملیاتی برای راه‌اندازی صنایع تعطیل‌شده و صنایع بحران‌زده ارائه شود.
سردار نقدی با اشاره به اینکه در همین زمینه برای ایجاد صنایع تبدیلی کوچک ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است، گفت: خیلی از محصولات کشاورزی ضایع می‌شود که استان نیز از این قاعده مستثنی نیست، در همین راستا استفاده از صنایع تبدیلی می‌تواند مؤثر باشد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با اشاره به برنامه‌های بسیج برای حل مشکلات واحدهای صنعتی، بیان کرد: در این زمینه نیز جلسات متعددی تشکیل شده و امید است که گامی مثبت در این بخش برداشته شود.


استخدام سازمان بسیج مستضعفین سال ۹۲

به گزارش پایگاه اینترنتی بسیج، سازمان بسیج مستضعفین در نظر دارد در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین داوطلبان بسیجی فعال مرد واجد شرایط در مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر در رشته های پیوست، از طریق آزمون و مصاحبه با رعایت سایر ضوابط داخلی به صورت بسیج تمام وقت یا کادر ثابت دعوت به همکاری نماید.
داوطلبان مرد در صورت داشتن شرایط، می توانند نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام و فرم تکمیل شده را به یکی از دو روش زیر حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۲/۰۳/۳۱ به مرکز گزینش و عضویابی سازمان بسیج مستضعفین ارائه نمایند:

۱- ارائه حضوری فرم تکمیل شده به مرکز گزینش و عضو یابی سازمان بسیج مستضعفین .
۲- ارسال از طریق پست سفارشی به نشانی اشاره شده در انتهای آگهی می باشد.

بدیهی است تکمیل فرم ثبت نام و شرکت در مصاحبه هیچگونه تعهد استخدامی بوجود نمی آورد و سازمان بر اساس نیاز از بین نفرات با امتیاز بالاتر دعوت بعمل خواهد آورد.

شرایط عمومی :
۱- اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام
۲- التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت فقیه
۳- تابعیت جمهوری اسلامی ایران
۴- عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروههای سیاسی
۵- عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی
۶- نداشتن سوء پیشینه کیفری
۷- عدم سابقه استعمال دخانیات – عدم اعتیاد به مواد مخدر
۸- اعلام آمادگی داوطلب برای انجام ماموریت های محوله از سوی سپاه
۹- دارا بودن صلاحیت های لازم و تخصص متناسب با مشاغل سازمان
۱۰- داشتن سلامت و توانائی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر
۱۱- اقامت در شهرستان تهران بزرگ ، شهر ری و شهر کرج

نکات مهم :
– حداقل معدل ۱۵
– نداشتن مهر غیبت دردفترچه خدمت نظام وظیفه
– داشتن شرایط سنی متناسب با مدرک تحصیلی
– نحوه آزمون، تاریخ و محل برگزاری متعاقباً از طریق پایگاه اطلاع رسانی بسیج اعلام خواهد شد.

برگه اطلاعات فردی داوطلب و جدول رشته های تحصیلی آزمون استخدامی سال ۹۲ سازمان در کادر ذیل قابل مشاهده و دریافت می باشد.


منبع:ای استخدامی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.