X
تبلیغات
رایتل

استخدام روز






به سایت نتایج زنده خوش آمدید


کلیه مطالب این وبلاگ مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد



دانلود رایگان نوماو

استخدامی کارمند امور اداری در اهواز


استخدام کارمند امور اداری خانم در اهواز

امروز

شرکت پخش توزیع گستران (سهامی خاص) در جهت تکمیل کادر اداری خود ، از داوطلبان واجد شرایط مطابق با شرایط مندرج در جدول ذیل در اهواز دعوت به همکاری می نمایند.

ردیفعنوان شغلیجنسیتسنتحصیلاترشته تحصیلیمهارتهاشرح شغل
۱کارمند امور اداریفقط   خانمحداکثر ۳۰ سال سنکارشناسیکامپیوتر/حسابداری
  • تسلط به photoshop word , excel
  • آشنایی با نرم افزار بیمه تأمین اجتماعی
کارمند اموراداری در این شغل عهده دار انجام وظایفی از قبیل ثبت ورود و خروج ، مرخصی و مأموریت پرسنل ، نگارش نامه ها ، تنظیم لیست بیمه ، دریافت و ارسال نامه ها با استفاده از سیستم و نرم افزارهای امور اداری است

حقوق و مزایا: برخورداری از حقوق ثابت مطابق با تعرفه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی درمان ایران.
ساعت کار: ۷:۰۰ صبح الی ۱۴:۳۰
محل کار: دفتر شرکت توزیع گستران در منطقه امانیه اهواز

تأکید میشود صرفاً خانم های ساکن اهواز و با دارا بودن شرایط مندرج در جدول ، می توانند برای این شغل داوطلب همکاری باشند .

داوطلبان محترم می توانند ، رزومه (رزومه کامل شامل : مشخصات فردی ، سوابق تحصیلی ، مهارت ها و دوره های آموزشی ، سوابق شغلی ، آدرس محل سکونت و شماره تماس)خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نموده و یا طی ساعات ۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند( به غیر از ایام تعطیل ).

آیا مطمئنید که رزومه شما حرفه‌ای ترین و جذاب ترین رزومه برای این کارفرما است؟ کلیک کنید...‬

آدرس ایمیل: tozi.gostaran@gmail.com
تلفن: 06133335911


 


منبع:ای استخدام




تاریخ ارسال: دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 12:33 | نویسنده: ایمی | چاپ مطلب
نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.
کـدیـاب شارژ رایگان 94-95
X
تبلیغات
رایتل