شرکت پخش توزیع گستران (سهامی خاص) در جهت تکمیل کادر اداری خود ، از داوطلبان واجد شرایط مطابق با شرایط مندرج در جدول ذیل در اهواز دعوت به همکاری می نمایند.
ردیف | عنوان شغلی | جنسیت | سن | تحصیلات | رشته تحصیلی | مهارتها | شرح شغل |
---|---|---|---|---|---|---|---|
۱ | کارمند امور اداری | فقط خانم | حداکثر ۳۰ سال سن | کارشناسی | کامپیوتر/حسابداری |
| کارمند اموراداری در این شغل عهده دار انجام وظایفی از قبیل ثبت ورود و خروج ، مرخصی و مأموریت پرسنل ، نگارش نامه ها ، تنظیم لیست بیمه ، دریافت و ارسال نامه ها با استفاده از سیستم و نرم افزارهای امور اداری است |
حقوق و مزایا: برخورداری از حقوق ثابت مطابق با تعرفه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی درمان ایران.
ساعت کار: ۷:۰۰ صبح الی ۱۴:۳۰
محل کار: دفتر شرکت توزیع گستران در منطقه امانیه اهواز
تأکید میشود صرفاً خانم های ساکن اهواز و با دارا بودن شرایط مندرج در جدول ، می توانند برای این شغل داوطلب همکاری باشند .
داوطلبان محترم می توانند ، رزومه (رزومه کامل شامل : مشخصات فردی ، سوابق تحصیلی ، مهارت ها و دوره های آموزشی ، سوابق شغلی ، آدرس محل سکونت و شماره تماس)خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نموده و یا طی ساعات ۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند( به غیر از ایام تعطیل ).